۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۲۰:۲۳

استاندار گلستان:

محدودیتی برای شستشو و دفن اموات کرونایی وجود ندارد

محدودیتی برای شستشو و دفن اموات کرونایی وجود ندارد

گرگان- استاندار گلستان گفت: هیچ محدودیتی برای شستشو، کفن و دفن و نماز میت فوت شدگان بر اثر ویروس کرونا وجود ندارد و باید احترام اموات رعایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس عصر یکشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهارکرد: در روز طبیعت تمامی پارک ها و تفرجگاه های استان  مسدود خواهد بود.

وی افزود: هیچ خودرویی در روز طبیعت حق ورود و خروج از شهرهای استان را ندارد.

حق شناس ادامه داد: معابر شهرها و روستاهای استان بیش از هفت بار ضدعفونی شده و خیران بیش از ۱۳ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات پزشکی کمک کرده اند.

وی بیان کرد: مشاغلی که ادارات کل صمت و بهداشت با مشارکت فرمانداری ها تصمیم به تعطیلی آنها می گیرد حق فعالیت ندارند و در صورت تخلف جریمه و پلمب خواهند شد.

حق شناس گفت: هیچ محدودیتی برای شستشو، کفن و دفن و نماز میت فوت شدگان بر اثر ویروس کرونا وجود ندارد و باید احترام اموات رعایت شود.

وی اضافه کرد: غربال گری جمعیت ۸۷۰ هزار نفری روستاییان با همکاری دهیاری ها، بخشداری ها و اداره کل روستایی انجام گرفته و از خانواده های شهرنشین استان تقاضا داریم با مشارکت در این طرح امکان خدمت رسانی سریع تر را برای کادر درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان فراهم کنند.

استاندار گلستان بیان کرد: کسانی که کسب و کار آنها همچون کارمندان، آسیبی ندیده باید نسبت به پرداخت هزینه های مصرفی خود مانند آب و برق اهتمام لازم را داشته باشند تا دستگاه های خدمت رسان در ارایه خدمت با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر 4888645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha