۱۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۳۷

با حضور مسئولین استانی؛

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دهاقان معرفی شد

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دهاقان معرفی شد

دهاقان- با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و اعضای شورای تامین شهرستان دهاقان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دهاقان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان پیش از ظهر یکشنبه با حضور سردا فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، اعضای شورای تامین شهرستان، جمعی از فرماندهان نظامی شهرستان شهرضا و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج دهاقان برگزار شد.

فرماندار دهاقان در این مراسم ضمن عرض تبریک سال نو و همچنین روز جوان اظهار داشت: سرهنگ فصیحی در طول خدمت خود اقدامات ارزشمندی انجام دادند و تعاملات خوبی با مسئولین و مردم داشتند که این خدمت صادقانه ذخیره برای دنیا اخروی خواهد بود.

عمر خدمت گذاری به مردم بسیار کوتاه است

علی اصغر قاسمیان ادامه داد: پیامی که جلسات تکریم و معارفه برای ما دارد این است که عمر خدمت گذاری به مردم بسیار کوتاه است و ما باید امانت دار خوبی برای این مسئولیتها باشیم و از این فرصت هرچند کوتاه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: مردم شهرستان دهاقان بسیار کم توقع هستند و در زمان های مختلف دیده ایم که هیچ گاه بار امنیتی برای نظام نداشته اند بلکه همیشه و در همه شرایط یاور نظام بوده اند.

فرماندار دهاقان افزود: مردم شهرستان دهاقان در عرصه های مختلف همچون جنگ، سیل، زلزله و در همین مسئله کرونا که اکنون درگیر آن هستیم با تشکیل جبهه های مردمی در کنار مسئولین انجام وظیفه کرده اند.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دهاقان نیز در این مراسم با اشاره به مدت ۱۶ ماهه خدمت خود در سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان اظهار داشت: مردم شریف این شهرستان انقلاب تا کنون پشتیبان نظام و رهبری بوده اند و هیچ وقت پشت نظام را خالی ننموده اند.

سرهنگ پاسدار جواد فصیحی ادامه داد: مردم فهیم شهرستان دهاقان، همه سختی هارا تحمل می کنند، با بی آبی وخشکسالی سازگاری می کنند و همچنین در مواقع بحرانی در کنار مسئولین و خدمت گذاران به نظام حضور چشم گیر دارند.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دهاقان اظهار داشت: فرماندهان محترم پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان و اقشار بسیج در همه عرصه ها اهتمام جدی دارند و از هیچ تلاشی برای خدمت به چنین مردمی دریغ نمی کنند.

فرصت خدمت به خلق الله بسیار کوتاه است

در ادامه این مراسم امام جمعه دهاقان سرهنگ فصیحی را فردی با صداقت و جهادگر برشمرد و اظهار داشت: فرصت خدمت به خلق الله بسیار کوتاه است و باید از نهایت توان خود برا خدمت به مردم استفاده کرد.

حجت الاسلام اصغر رضوانی ضمن تشکر از سرهنگ فصیحی بیان داشت: برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که تمام تلاش خود را در جهت حفظ ارزش های انقلاب و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دهد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار جواد فصیحی تجلیل و سرهنگ پاسدار اکبر یعقوبی با حکم سردار فدا به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان منصوب شد.

کد خبر 4892810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha