۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۱۵

فرمانده انتظامی کردستان:

۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر در سنندج کشف شد/دستگیری شش توزیع کننده

۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر در سنندج کشف شد/دستگیری شش توزیع کننده

سنندج - فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۱۰۶ کیلوگرم از انواع مواد مخدر در راستای طرح عملیاتی کنترل محورهای مواصلاتی استان در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی کردستان، سردار علی آزادی با بیان اینکه یکی از اولویت های انتظامی کردستان در سال جاری اشراف اطلاعاتی در مبارزه قاطع با سرشاخه های توزیع مواد مخدر در استان است، اظهار داشت: مطالبه عموم مردم از پلیس برخورد قاطع با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه در همین راستا از ابتدای سال جاری، ماموریت پلیس مبارزه با مواد مخدر بر برخورد با باندهای سازمان یافته مواد مخدر متمرکز شده است، افزود: در همین راستا با تقویت تیم های محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی در نقاط مختلف استان، موفقیت های بسیار خوبی در زمینه برخورد با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر حاصل شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در همین راستا طی چند روز گذشته موفق به شناسایی و دستگیری شش نفر از عاملان توزیع مواد مخدر در سنندج شدند.

سردار آزادی یادآور شد: در بازرسی از خودروهای این متهمان ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و چهار کیلوگرم نیز از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو در این عملیات، بیان کرد: در همین راستا پرونده تشکیل و متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق سابقه دار در سنندج و اعتراف به ۴۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۴۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان سنندج خبر داد.

سردار آزادی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهر سنندج، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار، ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار محتویات داخل خودرو طی یک تعقیب و گریز پلیسی شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار داشت: سارق در تحقیقات صورت گرفته به ۴۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف و مقادیری اموال مسروقه از وی کشف و تحویل مال باختگان شد.

سردار آزادی در پایان با تاکید بر رعایت نکات پیشگیرانه از سوی مالکان وسایل نقلیه از آنان خواست، وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کرده و از پارک کردن آن در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنند.

کد خبر 4908718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha