۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱:۱۴

بنا به توافق جدید میان نتانیاهو و گانتز؛

کابینه فراگیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه آینده سوگند یاد می کند

کابینه فراگیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه آینده سوگند یاد می کند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس ائتلاف آبی و سفید به توافق رسیدند که کابینه جدید و ائتلافی این رژیم چهارشنبه هفته آینده برای آغاز فعالیت خود سوگند یاد کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «لیکود» و «بنی گانتز»، رئیس ائتلاف «آبی و سفید» ساعاتی پیش توافق کردند که کابینه فراگیر این رژیم برای آغاز فعالیت‌های خود چهارشنبه هفته آینده (سیزدهم ماه مه/۲۴ اردیبهشت ماه) سوگند یاد کند.

به گزارش مهر، این توافق در حالی حاصل می‌شود که «روزنامه معاریو» چاپ رژیم صهیونیستی در گزارشی درخصوص تهدیدات اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستینوشته است: «نتانیاهو چه به صورت مستقیم و چه از طریق اعضای حزب لیکود حملات گسترده ای را علیه دادگاه عالی رژیم صهیونیستی تدارک دیده و سعی در تأثیر گذاری بر روی آنها در آستانه پایان مهلت قانونی رأی اعتماد کابینه است».

معاریو به نقل از «جولان جوپاز» و «عانات داویدوف» دو کارشناس حقوقی نوشت: «حملات نتانیاهو علیه قضات دادگاه عالی نشان می‌دهند که آنها بعد از خروج دوربین‌ها و در زمان رأی گیری احتمالاً این حملات را در نظر خواهند گرفت اما میزان اثرپذیریشان از این سخنان مشخص نیست».

به اعتقاد کارشناسان صهیونیست، نتانیاهو با این کار خود اشتباه بزرگی را مرتکب شده است و نشان می‌دهد او بیشتر به دنبال پیشبرد اوضاع به سوی انتخابات چهارم است تا بدین شکل زمان بیشتری برای خود بخرد.

گفتنی است این جدال در حالی صورت می‌پذیرد که طبق قانون رژیم صهیونیستی نخست وزیر این رژیم به رغم تفهیم اتهام تا زمان محکوم شدن از سوی دادگاه می‌تواند همچنان به حضور خود در قدرت ادامه دهد.

کد خبر 4919257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اشنا US ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
      0 0
      اگر درست باشد تقریبا این موضوع مرگ سیاسی بنی گاتزخواهد بود البته انشاالله ولی این کابینه می تواند ما را به ظهور نزدیک کند