۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان:

حادثه آتش‌سوزی در چهارباغ عباسی اصفهان در دست بررسی است

حادثه آتش‌سوزی در چهارباغ عباسی اصفهان در دست بررسی است

اصفهان- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش‌سوزی در یک واحد صنفی جنب پاساژ افتخار خیابان چهارباغ عباسی اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در واحد صنفی جنب پاساژ افتخار اصفهان اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه پنجشنبه به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حریق نیروهای امداد و نجات با ده دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش نشانی و نزدیک به ۳۰ آتش نشان از پنج ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: این حریق در یک انبار لباس رخ داد که پاکسازی آن نیز زمان‌بر بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به بررسی علت این حادثه تصریح کرد: نیروهای امدادی از ایستگاه‌های یک، ۹، ۱۴، چهار و ۲۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه خودروی ویژه دستگاه تنفسی نیز به محل حادثه اعزام شده، ادامه داد: یک نفر، در این حادثه مصدوم و تحویل نیروهای اورژانس شده استو آتش نشانان با سرعت عمل زیاد از توسعه و سرایت حریق به مغازه‌های مجاور و فوقانی جلوگیری کردند.

کد خبر 4925705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha