۳ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۴۶

نماینده منتخب مردم شاهرود و میامی:

اتمام طرح‌های نیمه تمام شاهرود و میامی در اولویت است

اتمام طرح‌های نیمه تمام شاهرود و میامی در اولویت است

میامی- نماینده منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه موفقیت با یکپارچه شدن و اتحاد مسئولان و مردم حاصل می‌شود، گفت: اجرای طرح‌های نیمه تمام حوزه انتخابیه در اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر محمدخانی غروب شنبه در جمع مردم میامی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر ضمن تبریک عید سعید فطر بابیان اینکه هر کاری که برای مردم انجام شود وجدان انسان از آن سود می‌برد، ابراز داشت: اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام شاهرود و میامی در اولویت است لذا هر کس در هر ستاد و با هر سلیقه‌ای در دایره پیشرفت و آبادانی قرار دارد.

وی بابیان اینکه بدترین اتفاق زیادشدن فاصله مسئولان با مردم است، افزود: اگر چنین اتفاقی روی دهد آن مسئول بزرگ‌ترین سرمایه خود یعنی مردم را از دست می‌دهد اگر توانستیم حرف مردم را بزنیم آن موقع می‌توان گفت که نماینده شما هستیم و معتقدیم باید نمره ما پیش خدا خوب باشد.

نماینده منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه در چنین روزهایی مردم این شهرستان‌ها نیز در آزادسازی خرمشهر نقش داشتند، ابراز داشت: چهره‌های ارزشمندی برای کشور و نظام و اقتدار ملت خون پاک خود را نثار کردند و قطعاً این امر ما را در مسیر دشواری قرار می‌دهد.

خانی ضمن بیان اینکه نیروهای بسیاری در آزادسازی خرمشهر نقش داشتند، تصریح کرد: نقش مردم شاهرود و میامی و حضور این نیروها در آزادسازی خرمشهر بسیار پررنگ است.

وی بابیان اینکه حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ نفر از شرق استان سمنان در گردان کربلا حضور داشتند، افزود: سخت‌ترین کار یعنی سدکردن راه دشمن بر عهده نیروهایی بود که ایثار و ازخودگذشتگی را به اوج خود رساندند.

خانی بابیان اینکه در آزادسازی خرمشهر همه متحد و یکی بودیم، تصریح کرد: این‌که توانستیم حماسه بی‌بدیل را در تاریخ کشور رقم بزنیم در این بود که همه به سربلندی کشور فکر می‌کردیم که این رویه می‌بایست تداوم یابد زیرا زمانی موفق خواهیم بود که یکی باشیم.

کد خبر 4932843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • هادي قرايي IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      0 0
      آقاي خاني الان وقت عمل است تجربه نشان داده كسي كه زياد حرف ميزند عمل نميكند