۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۵۳

استاندار اصفهان شهردار جدید داران را منصوب کرد

استاندار اصفهان شهردار جدید داران را منصوب کرد

اصفهان - استاندار اصفهان در حکمی ابراهیم گوگونانی را به عنوان شهردار جدید شهر داران منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار اصفهان حکم ابراهیم گوگونانی به عنوان شهردار داران را بر اساس انتخاب اعضای شورای شهر داران امضا و صادر کرد.

گوگونانی متولد ۱۳۵۴ و دارای مدارک تحصیلی دکترای مدیریت از وزارت نیرو، فوق لیسانس مهندسی صنایع گرایش مدیریت، فوق لیسانس شبکه‌های توزیع برق و لیسانس برق گرایش قدرت است.

وی پیش از این ریاست اداره بهره برداری فلاورجان، سرپرست اداره برق شهرستان فریدونشهر، مدیر امور برق شهرضا و سکاندار شهرداری فریدونشهر و ریاست مرکز کنترل شبکه استان اصفهان را بر عهده داشته است.

افزایش بودجه جاری و عمرانی شهرداری فریدونشهر از ۱/۸ میلیارد تومان در سال ۹۳ به ۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۶، آسفالت ریزی شهرداری از ۶ هزار تن در سال ۹۳ به ۴۰ هزار تن در سال ۹۵، شناسایی نقاط هزینه بر شهرداری و تبدیل کردن آنها به درآمد پایدار برای شهرداری.، اجاره دادن ماشین آلات فرسوده و هزینه بر شهرداری و کسب درآمد از این طریق تا سالیانه ۳۰۰ میلیون تومان. شناسایی فضاهای بلا استفاده و تجاری کردن آنها برای تبدیل شدن به منابع درآمد پایدار و انتقال نیروی انسانی به بخش خصوصی از مهمترین اقدامات وی در زمان تصدی شهرداری فریدونشهر در راستای افزایش اعتبارات شهرداری بوده است.

گفتنی است شهردار قبلی داران چندی پیش با توجه به انتقادهای موجود استعفای خود را از این سمت اعلام کرده بود که مورد پذیرش شورای شهر داران واقع شد و اعضای شورای شهر ابراهیم گوگونانی را به عنوان شهردار جدید معرفی کردند که مورد پذیرش استاندار اصفهان واقع شد.

کد خبر 4949543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha