۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۶

رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند:

پروژه ساخت خانه جوان خراسان‌جنوبی متوقف شده است

پروژه ساخت خانه جوان خراسان‌جنوبی متوقف شده است

بیرجند- رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه احداث خانه جوان استان در بیرجند گفت:متأسفانه‌ از چند ماه پیش تاکنون این پروژه متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شیردل ظهر دوشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان بیرجند اظهار کرد: سمن‌های جوانان بیرجند در ایام شیوع کرونا نقش بی‌بدیلی در افزایش امید، نشاط و بهبود کیفیت زندگی و در مقابله با کرونا داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند با اشاره به اینکه در سال گذشته پنج جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بیرجند برگزار شد، بیان‌کرد: ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان کمیته‌های تخصصی آسیب‌های اجتماعی، هویت جوانان، مشارکت اجتماعی، اوقات فراغت، ازدواج و اشتغال فعالیت دارند.

شیردل با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه احداث خانه جوان خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: متأسفانه از چند ماه پیش تاکنون این پروژه متوقف شده است در حالی که سمن‌های جوانان به این خانه جوان برای فعالیت‌های خود نیاز دارند.

تکتم سیدآبادی رئیس مجمع سمن‌های جوانان خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: از ابتدای شیوع کرونا سمن‌های جوانان در راستای ماندگاری اعضای خانواده در خانه ۱۷ پویش، ۲۴ مسابقه خانگی و ۹ جشنواره مجازی برگزار کردند.

وی اظهار کرد: پویش‌های «شکست کرونا قطعی»، «خانه امن من» و پویش کتابخوانی با محوریت کتاب آن‌سوی مرگ از جمله این پویش‌ها است.

رئیس مجمع سمن‌های جوانان خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: در ضدعفونی‌کردن معابر و اماکن نیز ۲۶۳ نفر از اعضای سازمان‌های مردم نهاد در سه نوبت فعالیت داشتند.

سیدآبادی افزود: همچنین اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان چهار هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی، ۱۹ هزار و ۸۶۰ ماسک استاندارد و دو هزار و ۵۰۰ لیتر مایع ضد عفونی کننده بین مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار شهر بیرجند توزیع کرده‌اند.

وی یادآور شد: همچنین ۲۸۴ نفر در اعضای سازمان‌های مردم نهاد در رزمایش مهربانی در ماه مبارک رمضان مشارکت داشتند.

کد خبر 4950128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha