۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۵

فرمانده انتظامی استان زنجان:

 ۸ واحد صنفی متخلف در زنجان پلمب شد/ بازرسی از ۵۳۰ واحد صنفی

 ۸ واحد صنفی متخلف در زنجان پلمب شد/ بازرسی از ۵۳۰ واحد صنفی

زنجان -فرمانده انتظامی استان زنجان از استمرار اجرای طرح نظارت بر صنوف و قهوه خانه ها خبر داد و گفت: با اجرای طرح نظارت بر صنوف، ۸ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان، سردار رحیم جهانبخش گفت: در راستای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، طرح نظارت و بازدید از واحدهای صنفی به ویژه قهو خانه‌ها، کافی شاپ ها، سفره خانه‌ها و رستوران‌ها در سطح شهر زنجان با تشکیل چند تیم از پلیس امنیت عمومی و با حضور کارشناسانی از دانشگاه علوم پزشکی و عوامل نظارت بر اماکن عمومی انجام شد.

وی افزود: در این طرح از ۵۳۱ قهوه خانه، کافی شاپ ها، سفره خانه‌ها و رستوران بازدید و به ۱۲۰ واحد صنفی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکر داده شد.

جهانبخش خاطر نشان کرد: در این طرح به ۱۷ واحد صنفی متخلف بر رعایت قوانین و پروتکل‌های های بهداشتی اخطاریه تعطیلی صادر و ۸ واحد صنفی متخلف نیز که بر تحلفات استمرار داشتند پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان عمده تخلفات صورت گرفته توسط این واحدها را رعایت نکردن قوانین فاصله گذاری اجتماعی و نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد.

کد خبر 4959767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha