۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷

رئیس اداره اوقاف آستارا خبر داد:

پیشرفت ۷۰ درصدی بازسازی حرم امامزادگان ابراهیم و قاسم آستارا

پیشرفت ۷۰ درصدی بازسازی حرم امامزادگان ابراهیم و قاسم آستارا

آستارا- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا، گفت: بازسازی ساختمان حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) آستارا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جمشید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حسینیه حرم امامزادگان آستارا تا پایان سال تکمیل می‌شود، اظهار کرد: خیران در تأمین هزینه‌های نازک‌کاری داخل حرم مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه یک خیر مصالح تکمیل حسینیه و آئینه کاری، آیه بری و کاشیکاری داخل حرم را تأمین کرده است، افزود: سربندی حسینیه و هزار و ۱۰۰ متر مربع آئینه کاری و ۳۵۰ متر مربع و کاشی کاری داخل حرم انجام خواهد شد و در آئینه کاری، استادانی از استان‌های دیگر مشغول به کار هستند.

مهدوی، گفت: برای نازک کاری داخل حسینیه، شبستان، نمای حسینیه و مناره‌ها ۲۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و امیدواریم خیران نیز در این رابطه کمک کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا، ادامه داد: حرم امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) در کنار جاده آستارا - تالش با ۱۵۰ خادم افتخاری، در مناسبت‌های ملی و مذهبی نظیر اربعین حسینی، همواره مورد توجه مسافران و گردشگران است.

مهدوی ادامه داد: طی چند سال گذشته با استفاده از کمک‌های مردمی، نذورات و تسهیلات دریافتی، عملیات احداث بنای جدید حرم مطهر امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) به پیشرفت ۷۰ درصدی رسید.

وی با اشاره به اینکه نقش خیران تأثیرگذار است، تصریح کرد: امیدواریم که مؤمنان و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت شهرستان، استان و کشور برای مشارکت در این کار پیش قدم شوند.

کد خبر 4978512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha