۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۰۹

مدیرعامل شرکت گاز کردستان:

درصد نفوذ گاز طبیعی در مناطق روستایی کردستان ۱۰۹درصد افزایش یافت

درصد نفوذ  گاز طبیعی در مناطق روستایی کردستان ۱۰۹درصد افزایش یافت

سنندج – مدیرعامل شرکت گاز کردستان از افزایش ۱۰۹ درصدی نفوذ گاز طبیعی در مناطق روستایی کردستان طی هفت سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری در مورد رشد نفوذپذیری گاز طبیعی در جمعیت روستایی، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۲ درصد نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی استان ۴۴ درصد بود که با تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان زحمت کش شرکت گاز استان کردستان هم اکنون درصد نفوذپذیری در جمعیت روستایی به ۹۲ درصد افزایش یافته است.

وی یادآور شد: با مقایسه نفوذپذیری در جمعیت روستایی از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۹ با اختلاف ۴۸ درصدی مواجه است که این مهم نشان دهنده رشد ۱۰۹ درصدی نفوذپذیری گاز طبیعی در مناطق روستایی استان کردستان است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد تلاش صورت گرفته برای رفع محرومیت از استان کردستان به افزایش تعداد مشترکین از ابتدای این دولت اشاره کرد و گفت: در سال ۹۲ تعداد مشترکین استان کردستان ۳۷۹ هزار و ۷۷۷ مورد بود که تا پایان خرداد ماه سال جاری تعداد مشترکین استان از مرز ۵۴۰ هزار اشتراک فراتر رفته و عدد ۵۴۰ هزار و ۶۹۲ مشترک را نشان می‌دهد.

فعله گری بیان کرد: با مقایسه اعداد تعداد مشترکین از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۱۶۰ هزار و ۹۱۵ اشتراک جدید به صف مصرف کنندگان استان کردستان اضافه شده که نمایانگر رشد ۴۲ درصدی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان دلسوز و خستگی ناپذیر شرکت گاز استان کردستان در تمامی بخش‌ها از نصب ۶۹ هزار و ۹۸۱ انشعاب طی پنج سال اخیر خبر داد و گفت: در پایان سال ۱۳۹۲ تعداد انشعابات نصب شده در شهرها و روستاهای استان ۲۱۱ هزار و ۲۲۰ مورد بوده که هم اکنون آمار انشعابات در سطح استان ۲۷۵ هزار و ۲۰۱ علمک می‌باشد که رشد ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: به دلیل شرایط جغرافیایی هزینه تمام شده توسعه شبکه گازرسانی در استان کردستان بیشتر از میانگین کشوری است ولی علیرغم این محدودیت شتاب گازرسانی در این استان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

کد خبر 4987773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha