۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۴۶

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

استان زنجان ۱۲۶ شهید ورزشکار دارد

استان زنجان ۱۲۶ شهید ورزشکار دارد

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، با بیان اینکه جلسات کمیته ورزش و جوانان به صورت مرتب برگزار و پیگیری می‌شود،گفت: استان زنجان ۱۲۶ شهید ورزشکار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی عصر شنبه در جلسه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان در محل استانداری زنجان، برلزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان در استان تاکید کرد. گفت: کنگره شهیدان در تبیین یاد و خاطره شهیدان بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه جلسات کمیته ورزش و جوانان به صورت مرتب برگزار و پیگیری می‌شود، اظهار کرد: استان زنجان ۱۲۶ شهید ورزشکار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، با بیان اینکه مقدمات چاپ زندگینامه شهیدان اسماعیلی انجام شده است، ابراز کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد، پیگیر ساخت و نصب اِلمان و تندیس شهدا در فضاهای ورزشی هستند.

خلیلی با بیان اینکه وصیت نامه شهدا نیز به صورت هفتگی در نشریات و فضای مجازی استان به چاپ می‌رسد، ابراز داشت: انجام این کار باعث می‌شود نسل سوم و چهارم انقلاب به خوبی شهیدان را بشناسند.

در ادامه این جلسه، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، از گردآوری اطلس شهدای استان زنجان از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبرداد و گفت: در این اطلس در هر صفحه عکس، وصیت‌نامه و بیوگرافی شهدای استان چاپ خواهد شد.

قاسم محمدی با بیان اینکه ۱۰۰ کتاب برای کنگره شهدا آماده سازی خواهد شد، افزود: ۳۰ جلد کتاب توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان آماده خواهد شد و مابقی هم از سوی حوزه هنری، تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده سازی خواهد شد.

کد خبر 4988492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha