۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۳

رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

تمام فرصت‌های سرمایه گذاری دو کشور به خوبی بیان شود

تمام فرصت‌های سرمایه گذاری دو کشور به خوبی بیان شود

زنجان-رئیس اتاق بازرگانی زنجان،گفت: باید تمام فرصت‌های سرمایه گذاری بین دو کشور به خوبی بیان و مطرح شد، تا تجار بتوانند سرمایه گذاری‌های لازم را بکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی یگانه فرد ظهر پنجشنبه در دیداربا سفیر بنگلادش در محل اتاق بازرگانی زنجان، گفت: اتاق بازرگانی زنجان به دنبال جذب سرمایه گذاری‌های جدید است و در این میان از تمام فرصت‌ها برای تقویت ارتباط تجاری با کشور بنگلادش استفاده خواهد کرد.

وی اظهار کرد: بخش کشاورزی استان زنجان ظرفیت‌های فوق العاده ای دارد که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، با بیان اینکه در بخش زیتون و انار استان زنجان در سطح کشور جایگاه خوبی دارد، گفت: باید سرمایه گذاری در این بخش بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

یگانه فرد با بیان اینکه تمام اطلاعات و ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان زنجان در بخش‌های مختلف در اختیارسفارت بنگلادش قرار خواهد گرفتف ابراز داشت: این استان در بخش کشاورزی و فناوری و آی تی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که باید از این مهم برای تقویت ارتباط تجاری با کشور بنگلادش استفاده شود.

وی افزود: باید تمام فرصت‌های سرمایه گذاری بین دو کشور به خوبی بیان و مطرح شد، تا تجار بتوانند سرمایه گذاری‌های لازم را بکنند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، تاکید کرد: نقشه راه صادراتی در استان به همت اتاق بازرگانی زنجان تدوین شده و در راستای عملیاتی شدن این نقشه راه گام‌های خوبی برداشته شده است.

کد خبر 5003895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha