۵ شهریور ۱۳۹۹، ۲۲:۲۹

استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه زیرساخت ها درچهارمحال وبختیاری زمینه ساز ورودسرمایه گذاراست

توسعه زیرساخت ها درچهارمحال وبختیاری زمینه ساز ورودسرمایه گذاراست

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه زیر ساخت ها درچهارمحال وبختیاری زمینه ساز ورود سرمایه گذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی عصر چهارشنبه در جلسه مشترک شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: مشکل فولاد سفید دشت در زمینه‌ی بروکراسی در بخش گمرک از طریق تهران و استان پیگیری خواهد شد.

وی گفت: همچنین با پرداخت تسهیلات به شرط تأیید وزارت صنعت موافقت می‌کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در مورد شهرک اختصاصی کشاورزی در برجویی خانمیرزا گفت: متولی مربوطه در جهاد کشاورزی حداکثر یک ماه برای موافقت نهایی و اقدامات اولیه فرصت دارد که فرماندار شهرستان مسئول پیگیری خواهد شد.

وی در این جلسه با طرح توسعه پرتودهی گاما موافقت کرد و گفت: موضوع شرکت خمیر مایه در شهرستان کیار با هماهنگی این شرکت، صمت، محیط زیست، علوم پزشکی و آب منطقه‌ای پیش رود.

وی تعدد قوانین را یکی از موانع توسعه عنوان کرد و گفت: قانون باید اندک کم و شفاف باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری هزینه فراوان تولید در مناطق محروم‌ترین نقاط استان، بودجه نویسی های ناموزون در کشور که ۳۰ درصد بودجه کشور در استان‌ها توسط استانداران توزیع می‌شود و مابقی برای ردیف ملی است که توسط استان‌های دارای لابی بیشتر جذب می‌شود و همچنین دستی و فیزیکی بودن فرایندهای اداری که گلوگاه فساد است را از دیگر موانع توسعه برشمرد.

وی گفت: اگر در مناطق کمتر توسعه زمین بیشتری به سرمایه گذاران اختصاص یابد توسعه بیشتر رخ می‌دهد و یکی دیگر از موانع توسعه برطرف می‌شود.

کد خبر 5009664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha