۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خبر داد؛

پایان بازسازی و تعمیر ۳۲ هزار واحد مسکونی سیل‌زده در لرستان

پایان بازسازی و تعمیر ۳۲ هزار واحد مسکونی سیل‌زده در لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از پایان بازسازی و تعمیر بیش از ۳۲ هزار واحد مسکونی سیل‌زده در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود رضایی در دیدار با مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، از پرداخت ۱,۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان لرستانی خبر داد و اظهار داشت: کار بازسازی و تعمیر بیش از ۳۲ هزار واحد سیل زده در لرستان به پایان رسیده است.

وی با اشاره به صرف ۲۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی و ایمن سازی روستاهای لرستان، عنوان کرد: بنیاد مسکن همزمان با بازسازی واحدهای سیل زده عملیات ایمن سازی روستاهای لرستان را اجرا کرده که سه پروژه شاخص آن اجرای دیواره ساحلی پلدختر و روستاهای «بابازید» و «چم مهر» بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان به صدور و تحویل ۸۰ هزار جلد سند مالکیت به متقاضیان اشاره کرد و افزود: صدور این اسناد با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان صورت پذیرفته است.

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس نیز، تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رانشان از اندیشه ژرف و الهی امام راحل دانست و گفت: خدمت به محرومین در نظام اسلامی موهبت و توفیقی الهی است که بر عهده مسئولین نظام گذاشته شده است.

کد خبر 5013863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha