۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵

استاندار کردستان:

توسعه کردستان از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی است

توسعه کردستان از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی است

سنندج – استاندار کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر توسعه همه جانبه کردستان تاکید داشته اند و از این رو همه باید همدل و همراه در راستای تحقق خواست و فرمایش رهبری تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا صبح امروز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کردستان که با حضور حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی یک دهه در استان کردستان خدمت کردند که از ویژگی‌های بارز ایشان می‌توان مردم داری، حسن خلق، رفتار بسیار محترمانه با آحاد مختلف مردم و تواضع زبانزد که بسیار ارزشمند بود، اشاره کرد.

وی افزود: ایشان همیشه ارتباط نزدیکی با مردم و مجموعه مدیران داشتند و پیگیر تمام مشکلات استان بودند و در تمامی مسائل استان با همدلی که بین مجموعه مدیران ایجاد کرده بودند، پای کار بودند.

استاندار کردستان ادامه داد: دولت و نمایندگان دولت ارتباط تنگاتنگی با ایشان داشتند و همیشه حضور ایشان در صحنه‌های مختلف مشهود بود.

مرادنیا یادآور شد: امیدواریم نماینده جدید ولی فقیه در کردستان نیز ادامه دهنده راه ایشان باشند و در راه توسعه استان در کنار دولت مردان باشند.

وی به سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۸ به استان کردستان اشاره کرد و افزود: هنوز هم از برکات سفر رهبری به کردستان بعد از گذشت یک دهه بهره مند هستیم و نماینده ولی فقیه در کردستان در این راه نقش موثری داشته‌اند.

استاندار کردستان گفت: راه سنندج - مریوان یک مسیر پر خطر بود و از طرفی دیگر یک مسیر استراتژیک در استان است که در طول این چند سال حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از دفتر رهبری دریافت کرده است.

مرادنیا اظهار کرد: به مناسبت کنگره ۵۴۰۰ شهید در سال گذشته وقتی خدمت رهبر معظم رسیدیم ایشان فرمودند برای توسعه استان تلاش کنید و همه باید همدل باشند تا مردم بتوانند از خدمات نظام و انقلاب به خوبی بهره گیرند.

وی افزود: امیدواریم مردم خدمات نظام و انقلاب که در این سال‌ها در استان انجام شده را ببینند و درخواست داریم حجت الاسلام پورذهبی با همدلی با مجموعه مدیران مسیر توسعه که خواست مقام معظم رهبری است، را فراهم کنند.

کد خبر 5014602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha