۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۲۲

جانشین قرارگاه ثارالله تهران:

ایران با وجود تهدیدها و تحریم‌ها قله‌های موفقیت را فتح کرده است

ایران با وجود تهدیدها و تحریم‌ها قله‌های موفقیت را فتح کرده است

شهریار- جانشین قرارگاه ثارالله تهران گفت: ایران با وجود همه تهدیدها و تحریم‌ها قله‌های موفقیت را فتح کرده و در عرصه‌های علمی و صنعتی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین نجات ظهر چهارشنبه در آئین کلنگ‌زنی ستاد کل فرماندهی تیپ امنیتی انصار سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به اینکه امنیت مرهون فداکاری‌ها و شجاعت‌های همه زحمت کشان انقلاب است، اظهار داشت: با وجود همه تهدیدها و تحریم‌ها و دشمنی‌هایی که طی ۴۰ سال اخیر از سوی دشمنان وجود داشته با تلاش سپاه پاسداران و مردم امنیت در کشور برقرار شده است.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران با بیان اینکه همکاری‌ها و هماهنگی‌های مداوم مردم کنار سپاه طی ۴۰ سال اخیر قابل تقدیر بوده است گفت: این هماهنگی‌ها در جهت تأمین امنیت کشور مؤثر بوده است.

وی افزود: همه قومیت‌های کشور چه در غرب و کردهای غیور و چه در شرق و بلوچ‌های عزیز یاور سپاه پاسداران بوده‌اند و امنیت را برقرار کرده‌اند و به یاری خدا پرچم تمدن اسلامی را در قله‌های رفیع‌تری به اهتزاز درخواهیم آورد.

نجات در ادامه عنوان داشت: کشور ما با وجود همه مشکلات و تهدیدات قله‌های موفقیت را فتح کرده و در عرصه‌های علمی و صنعتی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.

بر اساس این گزارش آئین کلنگ‌زنی ستاد فرماندهی تیپ امنیتی انصار سیدالشهدا (ع) با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران در شهریار برگزار شد.

کد خبر 5025907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      0 0
      باید بتوانیم با وجود تحریم به یاری تلاش مضاعف و بسیج مردمی موفقیت های چشمگیری در عرصه های اقتصادی و امنیتی به وجود آوریم تا مردم منطقه و دنیا ببیند برای پیشرفت نیازی به سازش و تسلیم در مقابل غرب نیست