۳ مهر ۱۳۹۹، ۹:۰۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

۹۲۸ معتاد متجاهر در زنجان شناسایی شده است

۹۲۸ معتاد متجاهر در زنجان شناسایی شده است

زنجان-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، از شناسایی ۹۲۸ معتاد متجاهر در استان زنجان خبر داد و گفت: توان جمع آوری این تعداد معتاد را داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید بابایی شامگاه چهارشنبه درجمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، از شناسایی ۹۲۸ معتاد متجاهر در استان زنجان خبر دادو گفت: توان جمع آوری این تعداد معتاد را داریم ولی زنجان در زمینه کمپ نگه‌داری معتادان مشکل جدی دارد.

وی اظهار کرد: استان زنجان نسبت به سایر استان‌ها کمترین معتاد متجاهر را دارد و جمع آوری این تعداد کار سختی نیست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، از کشف بیش از ۱۲۲ کیلو گرم مواد مخدر شیشه در استان زنجان طی ۶ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: همچنین در این بازه زمانی هزار و ۷۰۰ عدد قرص ترامادون، و چهار هزار و ۳۰۰ عدد شربت شاه دانه ازقاچاقچیان کشف شده است.

بابایی از کشت شاه دانه و گل توسط افراد غیر بومی دراستان خبر داد و گفت: کشاورزان بومی از دادن زمین به این افراد جلوگیری کنند.

وی ابراز داشت: در این زمینه به ۳۵ کشاورز دراستان زنجان اخطار داده شده است و جهاد کشاورزی استان نسبت به شناسایی مراکز کشت شاه دانه و گل اقدام کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، افزود: سامانه ۱۲۸ پلیس فعال است و این سامانه در تمام دستگاه‌های اجرایی استان نصب شود و مردم گزارش‌های لازم را ارائه دهند.

کد خبر 5031720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha