۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۶

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

پروژه آبرسانی به تفرش از طریق مجلس پیگیری می‌شود

پروژه آبرسانی به تفرش از طریق مجلس پیگیری می‌شود

تفرش- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: آبرسانی به شهر تفرش از چشمه هفتیان باوجود پیشرفت بسیار به سرانجام نرسیده است و تسریع در اجرای این پروژه از طریق مجلس پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی عصر پنج شنبه در حاشیه جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی در تفرش اظهار کرد: مهمترین مطالبه مردم و روستاهای این شهرستان آبرسانی به شهر تفرش از چشمه هفتیان است.

وی ادامه داد: آبرسانی به شهر تفرش با وجود پیشرفت بسیار به سرانجام نرسیده است و قرار شد، در راستای تسریع اجرای این پروژه و بهره برداری آن تا نیمه نخست سال آینده پیگیری‌های لازم از طریق مجلس انجام شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکل پوشش اینترنتی روستاهای این شهرستان برای دانش آموزان گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده مشکل اینترنت روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال جاری حل می‌شود، اگر چه در این شهرستان نقاط کوهستانی و صعب العبور بسیاری وجود دارد که باید وزارت ارتباطات با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان در راستای رفع مشکل اینترنت در این مناطق تلاش کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی با بیان اینکه مشکل روستاهای فاقد گاز در حال بررسی است، عنوان کرد: عملیات گازرسانی تعداد معدودی از روستاهای باقی مانده این شهرستان باید به زودی انجام شود.

کد خبر 5049169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha