۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۴۰

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

رفع مشکلات اقتصادی را از طریق تعامل با دولت پیگیری می‌کنیم

رفع مشکلات اقتصادی را از طریق تعامل با دولت پیگیری می‌کنیم

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف گفت: رفع مشکلات اقتصادی مردم را از طریق تعامل با دولت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی اسفزار ظهر پنج شنبه در دیدار با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خراسان‌جنوبی و مدیرکل اقتصاد و امور دارایی استان اظهار کرد: امیدوار ماندن مردم به انقلاب بسیار مهم است و نباید اقدامات ما منجر به ناامیدی مردم شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به جمله‌ای از امام علی (ع) بیان‌کرد: ایشان از این موضوع انتقاد می‌کنند که چرا دشمن در باطن خود منسجم و دارای وحدت و ما در جبهه حق وحدت نداریم.

خسروی اسفزار با بیان اینکه عده‌ای همواره به دنبال سوال و استیضاح هستند که در شرایط فعلی جواب نمی‌دهد، افزود: ما در مجلس به دنبال تعامل با دولت هستیم.

وی گفت: بسیاری از وزرای دولت خوشبختانه بارها برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در مجلس حاضر شدند و امیدواریم با این تعامل موجود بتوانیم مشکلات و مسائل اقتصادی موجود در جامعه را کاهش دهیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به ضرورت تسهیل دریافت تسهیلات بانک‌ها از سوی مردم، اظهار کرد: مسئولان باید به جای حاشیه‌سازی برای رفع مشکلات معیشتی مردم گام بردارند.

خسروی اسفزار با اشاره به ظرفیت‌های فراوان خراسان‌جنوبی در بخش‌های کشاورزی، معدن و صنعت یادآور شد: با توجه به این ظرفیت‌ها می‌توان در راستای توسعه استان اقدامات بسیار خوبی انجام داد.

کد خبر 5064395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha