۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۵۶

استاندار مازندران:

ساعت کاری اصناف غیرضروری در مازندران محدود می‌شود

ساعت کاری اصناف غیرضروری در مازندران محدود می‌شود

ساری- استاندار مازندران با بیان اینکه هنوز معضل کرونا پایان نرسیده است، گفت: ساعت کار واحدهای صنفی غیرضروری در استان مازندران محدود می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر شنبه در ستاد مقابله با کرونا در استان بر لزوم تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید کرد و گفت: باید نظارت‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید شود.

وی با اظهار اینکه فقط ۵۲ درصد اصناف مقررات و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان خبر داد و گفت: از ۲۰ آبان به مدت یک‌ماه از ساعت ۱۸ به بعد به غیر از واحدهای صنفی ضروری بقیه واحدها باید بسته شود.

وی خواستار جلوگیری از حضور و تجمع مردم در مکان‌های پرتردد و بازارهای هفتگی، بازار روز و پاساژها شد و گفت: همچنین باید واحدهایی نظیر رستوران‌ها و سفره خانه‌ها که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تعطیل شوند.

استاندار مازندران وضعیت نانوایی‌ها را نسبت به قبل مطلوب‌تر دانست و افزود: برای جلوگیری از تجمع مردم در برخی شعب بانکی باید شیفت عصر راه اندازی شود.

حسین زادگان خواستار تشکیل کمپین روشنگری در موضوع کرونا شد و از رسانه‌ها و صدا و سیما خواست تا برای آگاهی بخشی به مردم تلاش کنند و گفت: هنوز معضل کرونا در استان به پایان نرسیده است.

کد خبر 5065859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha