۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۱۰

فرماندار کرج مطرح کرد؛

محدودیت شب‌گردی‌ در کرج برای کاهش شیوع کرونا

محدودیت شب‌گردی‌ در کرج برای کاهش شیوع کرونا

کرج - فرماندار کرج گفت: محدودیت ساعت کاری صنوف غیرضروری از ۱۸ عصر به منظور کاهش سطح شب‌گردی‌ در پاساژها و مراکز خرید است.

به گزارش خبرنگار مهر، غفور قاسم‌پور ظهر سه‌شنبه در حاشیه نظارت بر محدودیت‌های کرونایی در شهرستان کرج اظهار کرد: ساعت کاری صنوف غیرضروری از ۱۸ عصر به‌منظور کاهش سطح شب‌گردی‌ها در پاساژها و مراکز خرید است؛ تشکیل شورای اجتماعی مقابله با کرونا در کرج و تذکرات شفاهی و کتبی به مردم و صنوف از خبرهای ضدکرونایی بود که فرمانداری کرج آن را رسانه‌ای کرد.

وی بیان کرد: با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت فعالیت همه مشاغل به جز مشاغل سطح یک از ساعت ۱۸ بعد از ظهر امروز اعمال می‌شود.

عده‌ای بی‌مهابا هنوز به پاساژگردهای شبانه ادامه می‌دهند

فرماندار کرج با بیان اینکه نباید اجرای برخی محدودیت‌های کاری موجب افزایش سطح ترددهای درون‌شهری از جمله پاساژگردی ها شود، تصریح کرد: عده‌ای بی‌مهابا هنوز به پاساژگردها و کافه گردی‌های شبانه ادامه می‌دهند که عمده عامل شیوع کرونا نیز از همین مراکز نشأت می‌گیرد، بر این اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا را با اعمال محدودیت فعالیت همه مشاغل به جز مشاغل سطح یک به جد اجرایی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا یک بلای جهانی است از همه نیروهای کادر درمان، خدماتی و پزشکی که تمام تلاش خود را می‌کنند، تشکر کرد و از مردم خواست تا مراقب خود باشند و افزود: گزارش‌ها حاکی از آن است که آمار رعایت پروتکل‌ها افزایش یافته است و این نشان‌دهنده همکاری و مشارکت خوب مردم با تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است.

نقش پررنگ رسانه‌ها در اقناع افکار عمومی

معاون استاندار البرز از اطلاع‌رسانی رسانه‌ها نیز تقدیر و تشکر کرد و گفت: رسانه‌ها انصافاً خوب به میدان آمده‌اند و بهتر از این هم می‌توانند در ادامه مسیر با اقناع افکار عمومی بازوی تعاملی دولت باشند.

قاسم‌پور با اشاره به تشکیل شورای اجتماعی مقابله با کرونا در کرج اظهار کرد: این شورای اجتماعی متشکل از بازرسانی است که در سطح شهر حضور مستمر دارند و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا را با رعایت دستورالعمل‌های ضدکرونایی در بین مردم پایش می‌کنند و تذکرات شفاهی و کتبی می‌دهند.

فرماندار کرج ابراز امیدواری کرد با مشارکت مردم و همکاری دستگاه‌های اجرایی و لطف خداوند متعال بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

کد خبر 5068226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha