۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۱۳

مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران:

اعتبار طرح‌های بازآفرینی شهری ملایر تامین می‌شود

اعتبار طرح‌های بازآفرینی شهری ملایر تامین می‌شود

همدان - مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری ملایر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عبوری بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه مرکز درمانی «سرجو» شهرستان ملایر گفت: مرکز سلامت و درمانگاه محله سرجو ملایر با متراژ عرصه ۲۱۳ متر و در ۴ طبقه در این شهرستان ساخته خواهد شد که در این سفر اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای این اتمام این پروژه اختصاص یافت.

وی با اشاره به اتمام اسکلت این پروژه بیان کرد: با توجه به اهمیت ساخت این پروژه و نیاز مردم محله سرجوی ملایر امیدواریم با احداث این مرکز درمانی، گامی در راستای بهبود وضعیت سلامت و بهداشت این منطقه برداشته شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رفع آب گرفتگی معابر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: از آنجایی که ادامه این مسیر قرار است از کمربندی عبور کند برآورد هزینه آن را به صورت جداگانه محاسبه و انجام خواهیم داد.

عبوری در بازدید از مرکز فرهنگی تجاری شهرستان نیز از محل کمک به شهرداری اعتبار خوبی برای این پروژه تعیین و بیان کرد: در قسمت فنی پروژه نواقصی مشاهده می‌شود که باید توسط کارشناسان فنی شهرداری نظارت جدی تر انجام گیرد.

مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در رابطه اختصاص سهمیه قیر نیز عنوان کرد: اختصاص سهمیه یارانه قیر اتفاق مهم سال ۹۹ در حوزه بازآفرینی است که به محض ابلاغ به شرکت بازآفرینی شهری، ملایر را در اولویت اول قرار خواهیم داد.

وی در رابطه با آسیب‌های اجتماعی محله شمس آباد نیز گفت: برای این منطقه خارج از برنامه یک «خانه محله» پیش بینی می‌شود تا آسیب‌های اجتماعی موجود در این منطقه را کاهش دهیم.

وی با اشاره به زمین‌های خوبی که شرکت بازآفرینی شهری در شهرستان ملایر در اختیار دارد؛ تاکید کرد: برنامه این معاونت تعریف یک پروژه جدید در این شهرستان است که طی یک اقدام مشترک با شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان همدان آن را به سرانجام رسانده و در اختیار مدیریت شهری قرار دهیم.

عبوری ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های انجام شده در شهرستان‌ها شاهد عملیاتی شدن این اقدامات و تکمیل طرح‌های بیشتری در حوزه بازآفرینی شهری باشیم.

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: این سفر پر خیر و برکت ماحصل خوبی در حوزه بازآفرینی شهری خواهد داشت.

حجت الاسلام آزادی خواه گفت: با توجه به مختصات شهر ملایر، باید توانمند سازی مناطق حاشیه و بازآفرینی در این شهر به صورت ویژه دیده شود.

کد خبر 5069449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha