۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۴۷

دبیر ستاد امر به معروف استان گیلان خبر داد:

نشان «معروف» به ۱۰ دستگاه اجرایی برتر استان گیلان اعطا می شود

نشان «معروف» به ۱۰ دستگاه اجرایی برتر استان گیلان اعطا می شود

تالش- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه نظارت و ارزیابی مردمی سرلوحه کارها است، گفت: نشان «معروف» به ۱۰ دستگاه اجرایی برتر گیلان در این حوزه اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سجاد سرافراز عصر یکشنبه در نشست با فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر غرب استان گیلان، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در خدمت مضاعف به مردم به عنوان یک معروف پیشگام باشند.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری از مسئولان جز حقوق عامه مردم است، افزود: کمترین خدمات در حوزه حقوق شهروندی پاسخ به مطالبه‌گری مردم از مسئولان است که باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به اینکه مطالبه‌گری نیز باید در چارچوب قانون و هوشمندانه و اثربخش باشد، تصریح کرد: گفتمان مطالبه‌گری باید در جامعه پویا باشد و به نظرم مهمترین راه اصلاح امور در جامعه از طریق مطالبه‌گری است.

به گفته سرافراز ۲۱ گروه جهادی با عضویت نخبگان و دانشگاهیان گیلان در حوزه امر به معروف تشکیل شده که در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی، مطالبه‌گری از مسئولان، صنعت، امور شهری و محیط زیست و سایر نیازهای مردمی فعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۰ مدیر دستگاه اجرایی و سایر دستگاه‌های مردمی، خدماتی و فرهنگی با انتخاب مردمی، کارشناسان و هیئت داوران به عنوان دستگاه‌های برتر امر به معروف و نهی از منکر شناسایی، انتخاب و معرفی می‌شوند، گفت: به این دستگاه‌ها تندیس و نشان «معروف» اعطا می‌کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به تشکیل شعب ویژه قضائی حمایت از آمران به معروف در این استان گفت: حمایت حقوقی و قضائی از آمران به معروف در دستور کار است.

کد خبر 5072212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha