۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۹:۰۸

استاندار خوزستان:

۸ روستای بدون دهیار در خوزستان بهسازی می‌شوند

۸ روستای بدون دهیار در خوزستان بهسازی می‌شوند

اهواز- استاندار خوزستان گفت: طرح «بهسازی روستاهای بدون دهیار» را در هشت روستای استان که روستای علوه از جمله آنهاست، آغاز کردیم و امید می‌رود که در چند ماه آینده این پروژه تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه از روستای علوه شهر کارون بازدید کرد و گفت: این روستا همه ساله به دلیل جاذبه‌های طبیعی و بافت سنتی خاص خود میزبان تعداد بی‌شماری از گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

وی در ادامه به فرا رسیدن فصل برداشت چای قرمز (چای ترش) اشاره کرد و افزود: اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری مراسم برداشت چای قرمز همچون سال‌های قبل ممکن نبود و به همین علت به همراه امام جمعه و فرماندار شهر کارون و سایر مسئولان منطقه برای انجام نمادین این مراسم در راستای دلگرمی اهالی این منطقه حضور پیدا کردیم.

استاندار خوزستان اظهار کرد: این منطقه به دلیل فعالیت مستمر زنان و مردان در کنار هم و خدمات‌دهی به گردشگران به روستایی بدون بی‌کار تبدیل شده بود و به عنوان یک روستای نمونه شناخته می‌شد.

شریعتی به اجرای طرح بهسازی روستاهای بدون دهیار اشاره کرد و گفت: پروژه بازسازی و بهسازی هشت روستای بدون دهیار را در استان که روستای علوه نیز از جمله آنهاست، آغاز کردیم و امید می‌رود که در چند ماه آینده این پروژه تکمیل شود.

نماینده عالی دولت در پایان عنوان کرد: برای روستای علوه هزینه‌ای برای بهسازی آن در نظر گرفته شد تا بتوان با مدیریت بحث فاضلاب این روستا و شرایط بهداشتی و استانداردهای لازم را برای میزبانی گردشگرانی که از این منطقه بازدید خواهند داشت، فراهم کنیم.

کد خبر 5072502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha