۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸

رئیس دادگستری استان اصفهان:

دشمنان انقلاب به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند

دشمنان  انقلاب  به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند

فریدن- رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: مسئولان باید مراقب عملکردهای خود باشند چراکه دشمنان با نقشه های مختلف به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حبیبی شامگاه پنجشنبه در مراسم معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان فریدن با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است، اظهار داشت: حاکمیت نظام اسلامی ما ولی فقیهی است که خود را خادم ملت و نظام می‌داند و همین عامل اقتدار ما در منطقه خاورمیانه شده است.

وی گفت: اگر مسئولان در خدمت به مردم تلاش کنند مردم نیز پشتیبان آن‌ها خواهند بود و تحریم‌ها به نظام آسیب وارد نخواهد کرد.

رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: پس از پیروزی انقلاب دشمن برای سرنگونی نظام با سو استفاده از هر موقعیتی به دنبال ضربه زدن بود و در برهه کنونی معیشت مردم را دستخوش قرار داده است بنابراین مسئولین با روحیه جهادی برای مشکلات معیشت مردم احساس مسئولیت کنند.

وی بیان داشت: با دشمن شناسی نقشه‌های دشمنان را باید تشخیص داد تا برخلاف آن برنامه ریزی شود، اگر امروز مراکز تولیدی رونق گرفته و معوقه حقوق کارگری نداریم نتیجه تحریم دشمن است.

حبیبی با اشاره به اینکه فریدن قطب کشاورزی و دامداری استان است، گفت: مسئولان باید با استفاده از این ظرفیت شهرستان، بستر را برای افزایش و توسعه محصولات کشاورزی که محور امنیت غذایی مردم است فراهم کنند.

به گزارش مهر، در این مراسم از زحمات چهار ساله احمد براتی رئیس سابق دادگستری فریدن قدردانی و جواد کوهستانی دادستان سابق فریدن به عنوان رئیس دادگستری فریدن معرفی شد.

کد خبر 5075821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha