۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۱

مدیرکل بازرسی استانداری خراسان شمالی خبر داد

اعمال محدودیت‌های ویژه شب یلدا از ساعت ۱۸ امروز در خراسان شمالی

اعمال محدودیت‌های ویژه شب یلدا از ساعت ۱۸ امروز در خراسان شمالی

بجنورد- مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری خراسان شمالی از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی ویژه شب یلدا در استان بر اساس دستور و ابلاغ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

مهدی کرامتی در گفتگو با مهر اظهار کرد: از ساعت ١٨ امروز کلیه فعالیت‌های مشاغل گروه‌های مختلف به غیر از گروه یک ممنوع است.

مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری خراسان شمالی منع تردد خودروهای شخصی را از ساعت ٢٠ تا ۴ صبح اعلام کرد و گفت: این محدودیت امروز و فردا اعمال می‌شود و تیم بازرسی و نظارت شهرستان‌ها به صورت ویژه بر رعایت محدودیت‌ها نظارت و در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعمال محدودیت خواهند داشت.

وی محدودیت‌های جدید را ویژه شب یلدا عنوان کرد و افزود: این محدودیت‌ها فارغ از طیف بندی رنگ شهرها می‌باشد و در کلیه شهرها اعمال خواهد شد.

کرامتی برقراری محدودیت‌های قبلی متناسب با رنگ وضعیت ابتلاء را همچنان برقرار دانست و بیان داشت: از همراهی مردم و اصناف برای اعمال محدودیت‌های کرونایی از ابتدای آذر ماه قدردانی می‌کنیم و بار دیگر از مردم استان خواستاریم با عدم تجمع و برگزاری دورهمی اینگونه قدردان زحمات کادر درمان باشیم.

کد خبر 5099440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha