۲ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵

خداکرمی به حناچی تذکر داد؛

تعلل شهرداری در ارائه برنامه های عملیاتی تهران ۱۴۰۰

تعلل شهرداری در ارائه برنامه های عملیاتی تهران ۱۴۰۰

عضو شورای شهر تهران به شهردار تذکر داد تا هر چه سریعتر برنامه رویداد ۱۴۰۰، با لحاظ برنامه علمیاتی منطبق با طرح مصوب سال ۹۶ بر مبنای جذب اسپانسر و مشارکت عمومی در همه ابعاد شهری ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ناهید خداکرمی عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان جلسه علنی امروز شورای شهر در تذکر به شهردار تهران با اشاره به اینکه طرح رویداد تهران ۱۴۰۰ با هدف ایجاد تحرک در اسفندماه ۹۶ در شورای شهر به تصویب رسید و بالاخره بعد از دو سال تاخیر دیروز از لوگوی تهران با تمرکز عجیبی فرهنگ و اجتماعی رونمایی شد، گفت: در حالیکه قرار بود تمام معاونت ها در این زمینه برنامه داشته باشند.

وی با بیان اینکه نوروز ۱۴۰۰ یک نوروز استثنائی است چراکه تغییر قرن است ابراز داشت: شهرداری در این مسیر باید به عنوان تسهیلگر عمل کند و همه نهادهای فرهنگی و ورزشی و بخصوص میراث فرهنگی را به مشارکت بطلبد.

خداکرمی اظهار داشت: طبیعت تهران و پتانسل های تاریخی، تجاری، مراسم نوروز و آداب قرار بود در رویداد لحاظ شود ضمن اینکه نوروز سال ۱۴۰۰ با میلاد حضرت مهدی (عج) همزمان شده است و پتانسیل قابل توجهی در بردارد.

وی تاکید کرد: به شهرداری تذکر می دهد هر چه سریعتر برنامه رویداد ۱۴۰۰ با لحاظ برنامه عملیاتی منطبق با طرح مصوب سال ۹۶ بر مبنای جذب اسپانسر و مشارکت عمومی رویداد در همه ابعاد شهرسازی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی پیش ببرد.

خداکرمی همچنین خواست برای ساخت سازه حجم ماندگار در یکی از میادین اصلی شهر اقدام کند.

وی همچنین از کلیه اصناف، مراکز تجاری، بازاریان و تولید کنندگان درخواست کرد آثار خود را با لوگو تهران ۱۴۰۰ دنبال کنند.

به گفته وی تهران ۱۴۰۰ می تواند با ثروت آفرینی نشاط را به خیابان های تهران بیاورد.
 

کد خبر 5101841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha