۲ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۴۶

فرماندار اشتهارد:

استفاده از ظرفیت فعالان اجتماعی عامل توسعه همه‌جانبه است

استفاده از ظرفیت فعالان اجتماعی عامل توسعه همه‌جانبه است

کرج - فرماندار اشتهارد گفت: ظرفیت افراد معتمد و فعالان اجتماعی بسیار بزرگ و مهم است و باید از این ظرفیت برای توسعه شهرستان استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک عصر سه‌شنبه در دیدار جمعی از معتمدین شهرستان اشتهارد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید بتوانیم از ظرفیت معتمدین برای پیشبرد اهداف در راستای پیشرفت شهرستان به خوبی بهره ببریم.

وی با ابراز خرسندی از حضور معتمدین شهرستان اشتهارد در فرمانداری، ظرفیت افراد معتمد و فعالان اجتماعی را بسیار بزرگ و مهم قلمداد کرد.

فرماندار اشتهارد بیان کرد: گروه‌ها، تشکل‌ها و نهادهایی که در میان مردم هستند و از درون بطن جامعه رشد و نمو می‌کنند می‌توانند به پیشبرد اهداف توسعه همه‌جانبه شهرستان کمک قابل توجهی بکنند.

وی تصریح کرد: مطالبات مردمی اولویت اول دستگاه اجرایی شهرستان است حال این مطالبه‌گری در هر حوزه‌ای که باشد ما استقبال می‌کنیم و در رفع آن از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم.

شیبک متذکر شد: ما دست هرگونه همکاری و همراهی را از سوی معتمدین و اندیشه‌ورزان به ویژه جوانان را به گرمی می‌فشاریم و از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه همه‌جانبه شهرستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 5102470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha