۵ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

بودجه دانشگاه ها در لایحه بودجه ۱۴۰۰ بازنگری می‌شود

بودجه دانشگاه ها در لایحه بودجه ۱۴۰۰ بازنگری می‌شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بازنگری بودجه دانشگاه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حاجی بابایی در حاشیه سی امین اجلاس روسای دانشگاه‌های بزرگ که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: موضوع این جلسه فقط مشکلات بودجه‌ای دانشگاه‌ها نبود بلکه مباحث دیگری هم مطرح شد که باید در مجلس پیگیری شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: علی رغم اینکه دولت در لایحه ۱۴۰۰ توجه ویژه‌ای به بحث دانشگاه‌ها کرده و بودجه وزارت علوم حدود ۷۶ درصد رشد داشته اما دانشگاه‌ها با مشکل جدی رو به رو هستند؛ چرا که بار مالی افزایش حقوق در سال ۹۹، خودش را در سال ۱۴۰۰ بیشتر نشان خواهد داد.

حاجی بابایی در ادامه از بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها در لایحه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: امیدوار هستیم بتوانیم در کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین کمیسیون تلفیق در راستای کمک به کاهش مشکلات دانشگاه‌ها، یک بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها داشته باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: مجلس همیشه به دانشگاه‌ها کمک کرده و این بار هم کمک خواهد کرد.

کد خبر 5104167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      0 0
      ایشان در مجلس قبل با پافشاری بر افزایش پلکانی حقوق؛ عملا جلوی رشد اعضای هیات علمی به خصوص استاد تمام ها و دانشیارها را گرفتند و جایگاه پژوهش و تلاش مجدانه در حوزه پژوهشرا در دانشگاه به حاشیه بردند. حالا دایه مهربان تر از مادر شده اند. امیدوارم با یکسان سازی حقوق اعضای هیات علمی ب بهداشت؛ جبران نماین