۸ دی ۱۳۹۹، ۱:۲۷

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

گرامیداشت ایام فاطمیه از شئونات مذهبی دیرینه اردبیل است

گرامیداشت ایام فاطمیه از شئونات مذهبی دیرینه اردبیل است

اردبیل - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: گرامی داشت ایام فاطمیه از شئونات مذهبی دیرینه مردم ولایتمدار استان اردبیل بوده و در شرایط شیوع کرونا برنامه های ویژه ای برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه، هدف گذاری برنامه‌ها برای احصای نتایج مطلوب را از اصول فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: در دی ماه مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلفی داریم که گرامیداشت این ایام، سند ارزش و هویت دینی ما محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به شرایط موجود از لحاظ انتشار ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: در گرامی داشت ایام فاطمیه، فضا سازی تبلیغی در سطح شهر و تغییر المان شهری متناسب با عزای فاطمه زهرا (س) و نیز استفاده از ظرفیت فضای مجازی بیش از مناسبت‌های گذشته از جمله ماه رمضان و محرم، بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی به فرارسیدن ۹ دی و هفته ولایت و بصیرت گفت: این دهه از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که تداوم اندیشه نبرد جبهه حق علیه باطل بوده و دستاورد مهمی در روشنگری و آگاهی بخشی برای مردم ایران به همراه داشت و ثابت کرد که بصیرت حسینی و فاطمی امت اسلامی انقلاب را نجات داده است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده به اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با مجاهدت خالصانه خود در راه دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران به یک سمبل و نماد بزرگ انقلابی در تاریخ کشور تبدیل شده و به‌عنوان سردار دل‌ها ملقب شد.

عضو شورای فرهنگی عمومی استان اردبیل، بر ضرورت گرامیداشت مناسبت‌های دی ماه با اجرای برنامه‌های فاخر و اثرگذار تاکید کرد و گفت: تمامی ادارات و نهادهای عضو ستاد بایستی با در نظر گرفتن شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های پیشنهادی را ارائه و در راستای تبیین اهداف برنامه‌ها که همان اشاعه فرهنگی دینی و انقلابی در بین آحاد جامعه است، تلاش کنند.

کد خبر 5106386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha