۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷

جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

دانشنامه مکتب شهید سلیمانی در شهر تبریز رونمایی می شود

دانشنامه مکتب شهید سلیمانی در شهر تبریز رونمایی می شود

تبریز- جانشین فرمانده سپاه عاشورا از رونمایی دانشنامه مکتب شهید قاسم سلیمانی برای اولین بار در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری جانشین فرمانده سپاه عاشورا ظهر امروز با محوریت تبیین برنامه های هفته مقاومت در تبریز برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا ضمن تقدیر و تشکر از حضور اصحاب رسانه به تشریح برنامه های فرهنگی، اعتقادی و معنوی هفته آتی پرداخت و گفت: در راستای بصیرت افزایی جامعه و شناساندن مکتب سردار سلیمانی برنامه های متعددی را در نظر گرفته ایم که با توجه به آغاز دهه بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاوت علوی از ۹ ام دی ماه، برنامه های ما نیز آغاز شده است.

سردار اصغر عباسقلی زاده با اشاره به برگزاری مراسمات سوگواری برای حضرت فاطمه (س) در این دهه، ادامه داد: در جهت پاسداشت مقام شامخ شهدا و سردار شهید سلیمانی و هفته مقاومت، در روز های جمعه و شنبه آتی که مصادف است با ۱۲ و ۱۳ دی ماه در مصلی بزرگ امام خمینی برنامه هایی را در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به رونمایی از دانشنامه مکتب شهید سلیمانی در ۱۴ دی ماه جاری، اظهار کرد: این رونمایی با سخنرانی فرمانده کل سپاه، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه عاشورا و صبیه سردار شهید سلیمانی از طریق وبینار همراه خواهد بود و برای اولین بار دانشنامه ای در جهت ترویج مکتب سردار دل ها در شهر اولین ها رونمایی می شود.

سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه هفته آتی که از ۱۳ دی ماه آغاز خواهد شد، هفته مقاومت نامگذاری شده، عنوان کرد: ۱۷ دی ماه مصادف با اربعین شهادت دانشمند هسته ای، محسن فخری زاد است که در زمینه های علمی فعالیت های بسیار اثربخشی داشت و همچنین سالگرد بمباران پایگاه عین الاسد بود که در این زمینه نیز با اجرای برنامه های متعدد سعی در ترویج مکتب شهدا خواهیم داشت.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا آذربایجان شرقی به تشریح جزئیات برنامه های هفته مقاومت پرداخت و گفت: از اعم فعالیت های در نظر گرفته شده می توان به تهیه کتب مختلف چاپی و صوتی، تهیه انواع بروشور، پوستر و اینفوگرافی، برگزاری مسابقات متعدد در رده های دانش آموزی و دانشجویی، استفاده از پتانسیل هنرمندان در زمینه های مختلف، برگزاری وبینار دانشجویی و اعطای کمک های مومنانه به پنج هزار خانوار نیازمند اشاره کرد.

وی افزود: حضور فرماندهان جبهه مقاومت در صدا و سیما استان، برگزاری شب شعر سردار دلها برای هنرمندان و شاعران و برنامه های مختلف برای بسیج مردمی اعم از اصناف، کارمندان، دانشجویان و دانش آموزان از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای پاسداشت هفته مقاومت است.

سردار عباسقلیزاده در انتها از استانداری، شهرداری، اداره کل آموزش پرورش و روسای سازمان های دولتی و کارخانجات بخش خصوصی که سپاه عاشورا را در زمینه ترویج مکتب سلیمانی یاری کرده اند، تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 5108673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha