۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۲۵

رئیس اداره منابع طبیعی میامی:

۲۱میلیارد ریال عملیات اجرایی آبخیزداری برای میامی در دست اجرا است

۲۱میلیارد ریال عملیات اجرایی آبخیزداری برای میامی در دست اجرا است

میامی- رئیس اداره منابع طبیعی میامی بابیان اینکه ۲۱ میلیارد ریال عملیات اجرایی آبخیزداری برای این شهرستان در دست اجرا است، گفت: این حوزه‌های آبخیز در روستاهای ارمیان و قدس قرار دارند.

محمدعلی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه آبخیزداری ازجمله طرح‌های ۹ در ۹۹ منابع طبیعی برای شهرستان میامی انجام می‌شود، ابراز داشت: ۲۱ میلیارد ریال عملیات اجرایی آبخیزداری برای میامی در دست اجرا است.

وی ضمن بیان اینکه این حوزه‌های آبخیز در روستاهای ارمیان و قدس قرار دارند، افزود: کل حجم عملیات بندهای خاکی در دو حوزه به حجم ۶۲ هزار و ۹۰۰ مترمکعب عملیات خاکی است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی بابیان اینکه عملیات بیولوژیک در ۵۰ هکتار از حوزه‌های آبخیز شهرستان اجراشده است، ابراز داشت: این عملیات مواردی نظیر، بذرپاشی و کنتور فارو را شامل می‌شود که در حوزه‌های آبخیز مذکور سال جاری به اجرا درآمده است.

رضایی ضمن بیان اینکه بیشترین مشارکت را در حفظ عرصه‌های طبیعی مردم بر عهده خواهند داشت، در ادامه تصریح کرد: به این منظور نیروهای بومی و جوامع محلی به کار گرفته شدند.

وی بابیان اینکه در راستای اجرای طرح تفکیک اراضی ملی از مستثنیات کمربند حفاظتی در یک کیلومتر از مرز اراضی حوزه ارمیان اجرا شده است، افزود: این طرح ۲۰ پایه بنچ مارک بتونی بود که با تأمین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی در درون زمین کارگذاری شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی اضافه کرد: در راستای اجرای قانون جامع کاداستر و با همکاری اداره ثبت، تاکنون برای ۸۲ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان اسناد تک‌برگ کاداستری صادرشده است.

رضایی افزود: بیش از ۵۰ هزار هکتار اجرای ماده ۱۳ به انجام رسید و برای ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان سند دفترچه ایی به سند تک‌برگی طرح کاداستر اجراشده است.

کد خبر 5113874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha