۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹

معاون اقتصادی وزیرکشور:

مواد اولیه کارخانه روغن ری متناسب با سهم تولیدی تامین می شود

مواد اولیه کارخانه روغن ری متناسب با سهم تولیدی تامین می شود

معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به اینکه ۹۰ درصد مواد اولیه روغن وارداتی است گفت: مواد اولیه کارخانه روغن متناسب با سهم تولیدی تامین می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دین پرست صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از خطوط تولید روغن خوراکی در شهرری که که با حضور حشمت الله عسگری معاون امور اقتصادی استانداری تهران و توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری انجام شد جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شرکت در عرصه تولید روغن یک شرکت بسیار قدیمی محسوب می‌شود و وارد شصتمین سال تولید می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با بیان اینکه یکی از توفیقات خوب این شرکت این بوده که توانسته با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی و کرونا اشتغال یک هزاری نفری خود را حفظ کرده است گفت: پایداری اشتغال در این مجموعه و تمام مجموعه‌ها و کارخانه‌هایی که این مورد را دارند بسیار ارزشمند است.

قائم مقام رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بیان داشت: این شرکت به دلیل کمبود مواد اولیه ناشی از تحریم‌ها و کرونا که تأمین مواد را سخت کرده است با ۴۵ درصد ظرفیت خود مشغول به کار است.

وی عنوان داشت: این موضوع اتفاق بسیار خوبی است که شرکت محصولات خود را به بازار عرضه می‌کند و ایجاد و بالا بردن سطح تسهیلات بانکی از موارد درخواستی مسئولین این مجموعه بود که تمام تلاش ما این است که درخواست‌ها محقق شود.

دین پرست در خصوص تأمین مواد اولیه نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه ۹۰ درصد مواد اولیه روغن وارداتی است و یکی از مشکلات ما تأمین ارز با تلاش جهاد کشاورزی و وزارت صمت و بانک‌ها برای اختصاص به وارد کردن مواد اولیه است به تناسب تولیدی که این شرکت در سهم تولید روغن داخل دارد قطعاً مواد اولیه آنها تأمین خواهد شد.

کد خبر 5114439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha