۲۶ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۱۹

امام جمعه کالپوش:

مطالبات منطقه کالپوش نادیده گرفته نشود/انتظار مردم از مسئولان

مطالبات منطقه کالپوش نادیده گرفته نشود/انتظار مردم از مسئولان

میامی- امام جمعه کالپوش با انتقاد از عدم اطلاع مسئولان کالپوش از سفر وزیر راه به استان سمنان، گفت: در صورت اطلاع از حضور وزیر می‌توانستیم مطالبات مردم منطقه را به گوش مسئولان برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل بهرامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کالپوش به میزبانی مسجد جامع حسین آباد، با انتقاد از عدم حضور وزیر راه در میامی، بیان کرد: روز گذشته سفر وزیر راه و شهرسازی به شرق استان سمنان رقم خورد و امیدواریم که مسئولان نگین بخش شرق استان یعنی کالپوش را نادیده نگیرند زیرا این منطقه هم نقطه ثقل جمعیتی است و هم ثقل جریان ولایی در آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم که محرومیت‌هایی که در حوزه راه در کالپوش است، به خوبی دیده شود، ابراز کرد: ما از این سفر خبر نداشتیم و برخی اعضای شورای اسلامی این منطقه نیز گلایه داشتند که این سفر به ما اطلاع داده نشده است و چقدر خوب بود که معتمدان، بزرگان و شوراهای اسلامی و نخبگان منطقه کالپوش از این ماجرا مطلع می‌شدند و مطالبات مردم را پیگیری می‌کردند.

امام جمعه کالپوش در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی طی روزهای گذشته اشاره داشت و بیان کرد: یکی از مهمترین نکاتی که در سخنان معظم‌له نیز دیده می‌شود این است که آمریکا باید تحریم‌ها را بردارد وگرنه بازگشت این کشور به برجام بدون رفع تحریم‌ها حتی برای ما ضرر هم دارد.

بهرامی با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید کردند، تصمیم انقلابی مجلس برای کاهش تعهدات امری عقلایی و منطقی بود، گفت: وقتی طرف مقابل به تعهدات خودش عمل نمی‌کند چرا باید ملت ما به تعهدات خود پایبند باشد؟

وی درباره واکسن آمریکایی و انگلیسی در لسان رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز، توضیح داد: همانطور که معظم‌له نیز فرمودند ورود واکسن به کشور ممنوع است و ما به فرانسه هم حتی اعتماد کامل نداریم در نتیجه باید به واکسن تولید داخل که ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) آن را تهیه کرده افتخار کنیم و نگذاریم که توانمندی ما در تولید داخلی انکار شود.

امام جمعه کالپوش با بیان اینکه قدرت موشکی ایران قابل مذاکره نیست زیرا اقتدار و امنیت را برای ما تضمین می‌کند، گفت: دشمنان موضوع موشک‌ها را بیان می‌کنند زیرا می‌دانند که قدرت بازدارندگی ایران اسلامی سبب شده تا نقشه‌هایشان در منطقه بر آب شود لذا باید در این باره هوشیار بود.

بهرامی به فوت آیت الله مصباح نیز اشاره کرد و گفت: تجلیل بی نظیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از شخصیت والای آن مرحوم نشان دهنده خدمات ایشان در روشنگری و تولید اندیشه دینی و همچنین نگارش کتاب‌های راهگشا و قابل تأمل است زیر آن مرحوم، چهره‌ای نادر و کم نظیر بودند و با تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی سطح بالایی از معنویت را در زندگی با برکاتشان داشتند.

کد خبر 5122772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha