۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد:

فعالیت های تشکیلاتی هماهنگ رمز موفقیت در برابر شبیخون فرهنگی

فعالیت های تشکیلاتی هماهنگ رمز موفقیت در برابر شبیخون فرهنگی

شیراز – مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: فعالیت تشکیلاتی منسجم و هماهنگ، رمز موفقیت در برابر تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی ظهر شنبه در دیدار با رئیس کمیته مذهبی شورای شهر شیراز تاکید کرد: فعالیت تشکیلاتی منسجم و هماهنگ، رمز موفقیت در برابر تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام است.

وی با بیان اینکه طرح مسجد محوری در دوره چهارم شورای اسلامی شهر شیراز شکل گرفت، عنوان کرد: این اقدام یکی از حرکت‌های موفق در راستای زنده نگاه داشتن جایگاه مساجد است. مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس خواستار تشکیل کمیته مشترک دستگاه‌های مرتبط، با محوریت کمیته مذهبی شد و حاصل این اقدام را هم‌افزایی و دسترسی به نتایج مطلوب برشمرد.

حجت الاسلام مهرابی با اشاره به برگزاری مراسم مذهبی با رعایت تدابیر بهداشتی در ایام محرم و دهه فاطمیه (س)، ظرفیت عقلایی و منطقی هیات و جریان‌های مذهبی کشور و از جمله کلان‌شهر شیراز را ستود و فعالیت‌هایی همچون حضور گروه‌های جهادی طلاب در دفن اموات کرونایی را نقشی راهبردی و محوری قلمداد کرد.

در ادامه رئیس کمیته مذهبی شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: تعامل و همراهی دستگاه‌های مختلف و برگزاری جلسات هماهنگی و ایجاد کارگروه‌های مشترک موجب پربارتر شدن فعالیت‌های مذهبی در شهر شیراز خواهد شد و همچنین از عملکرد جزیره‌ای و تک‌بعدی دستگاه‌ها جلوگیری می‌کند.

محمد تقی تذروی برگزاری جلسات هم‌اندیشی را آغازگر حرکتی مشترک برای این مهم خواند و ابراز امیدواری کرد که چنین اقداماتی در ادامه، به انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و سازمان تبلیغات اسلامی بینجامد.

کد خبر 5128641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha