۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰

مسئول بسیج سازندگی اردبیل خبر داد؛

بهره برداری از ۲۵ پروژه محرومیت زدایی در روستاهای اردبیل

بهره برداری از ۲۵ پروژه محرومیت زدایی در روستاهای اردبیل

اردبیل - مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: با هدف ایجاد اشتغال و خدمت رسانی در روستاهای کم برخوردار استان، ۲۵ طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی اردبیل به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پیرجاهد صبح روز شنبه در جلسه هماهنگی افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی بسیج سازندگی استان اردبیل، به تشریح پروژه‌های قابل افتتاح بسیج سازندگی استان در دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: این پروژه‌ها در روستاهای کم برخوردار و محروم استان اردبیل اجرایی می‌شود و هدف از اجرا این پروژه‌ها محرومیت زدایی و ایجاد طرح‌های اشتغال زایی پایدار در مناطق مختلف استان اردبیل می‌باشد.

وی تعداد طرح‌های اجرایی محرومیت زدایی بسیج سازندگی را ۲۵ پروژه عنوان کرد و افزود: بازسازی و ساخت خانه‌های محرومان، افتتاح استخرهای چند منظوره در زمینه گسترش و توسعه فعالیت‌های کشاورزی، احداث پل‌های روستایی، مساجد و کارگاه‌های اشتغال‌زایی از جمله این طرح‌ها است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل با بیان اینکه این پروژه‌ها به همت بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی بسیج، نواحی مقاومت بسیج سپاه استان و دستگاه‌های اجرایی استان آماده افتتاح شده است گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، علاوه بر افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی، چندین طرح خدمات‌رسانی توسط اقشار متخصص به مردم در مناطق محروم و کم برخوردار استان اردبیل انجام خواهد شد.

پیرجاهد تصریح کرد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی نیز طرح اعزام اکیپ‌های دامپزشکی به روستاهای محروم جهت ویزیت و واکسیناسیون دام و طیور با همکاری اداره کل دامپزشکی استان، اجرایی می‌شود.

تداوم رزمایش کمک‌های مومنانه در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی رزمایش کمک‌های مومنانه در استان تداوم خواهد داشت بیان کرد: در قالب این طرح بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین اقشار محروم استان توزیع و به نوعروسان نیازمند نیز جهیزیه اهدا خواهد شد.

وی افزود: چندین اکیپ بسیج جامعه پزشکی نیز به صورت داوطلبانه جهت اعزام به مناطق محروم اعلام آمادگی کردند تا به صورت رایگان به ارائه خدمات تخصصی و درمان بیماران در روستاها و مناطق محروم استان اردبیل بپردازند.

پیرجاهد مشارکت در رزمایش کمک‌های مومنانه را لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم خیر و نوع دوست استان اردبیل می‌توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه بسیج سازندگی استان را در راستای تحقق بخشیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی و در محرومیت زدایی یاری نمایند.

کد خبر 5134138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha