۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۱۵

مدیرکل راهداری گلستان:

۱۱۴ پروژه راهداری گلستان در دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی می شود

۱۱۴ پروژه راهداری گلستان در دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی می شود

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از افتتاح و شروع ساخت ۱۱۴ پروژه عمرانی و سرمایه گذاری راهداری استان در دهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی میقانی عصر دوشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: در دهه فجر امسال، ۱۱۴ پروژه عمرانی و سرمایه گذاری با اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در استان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

وی در خصوص پروژه های افتتاحی استان گفت: ۳۱ پروژه در بخش احداث پل و ابنیه فنی، ۱۶ پروژه بهسازی و آسفالت راه ها، ۶ پروژه توسعه راه های روستایی، چهار پروژه اصلاح نقاط پرتصادف و سه پروژه توسعه سامانه های هوشمند جاده ای با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

میقانی بیان کرد: همچنین در این ایام بهره برداری از دو دستگاه ماشین آلات راهداری با اعتباری بیش از ۵.۵ میلیارد تومان آغاز می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اضافه کرد: دو دستگاه پل عابر پیاده با اعتبار یک میلیارد تومان و اولین شرکت حمل و نقل سراسری استان هم با ۱۳۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص پروژه هایی که در این مدت عملیات اجرایی آنها آغاز می شود، گفت: عملیات اجرایی احداث دو پل عابر پیاده و ساخت سه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با اعتبار ۲۱.۵ میلیارد تومان هم در این ایام آغاز می شود.

میقانی اضافه کرد: ۱۵ پروژه بهسازی و آسفالت راه ها، ۲۳ پروژه توسعه راه های روستایی، چهار پروژه احداث پل و ابنیه فنی و سه پروژه اصلاح نقاط پرتصادف از پروژه های دیگری است که عملیات اجرایی آن با بیش از ۱۵۴ میلیارد تومان اعتبار آغاز می شود.

۲ دستگاه لودر به ناوگان راهداری گلستان همزمان با دهه فجر اضافه شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هم با بیان ضروری بودن تجهیز و نوسازی ناوگان راهداری، گفت: عمر مفید دستگاه های در اختیار که بالغ بر ۲۷ سال است و به همین منظور و بدنبال اجرای طرح نوسازی ناوگان راهداری، دو دستگاه لودر با اعتباری به مبلغ ۶۱ میلیارد ریال خریداری و به مجموعه ناوگان استان اضافه شد.

غلامرضا بیکی افزود: منابع خرید این دو دستگاه از محل اعتبارات ابلاغی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین و همزمان با دهه فجر وارد ناوگان راهداری شده است.

وی با تاکید بر ضروری بودن تجهیز و نوسازی ناوگان راهداری، تصریح کرد: اگرچه عوامل راهداری متخصص، در کلیه محورها حضور فعال و غیر قابل انکار دارند اما عدم بهره مندی از ماشین آلات آماده بکار و فرسوده موجب هدررفت توان و عدم ارائه خدمت مطلوب به هموطنان می شود.

بیکی ادامه داد: به دنبال بازسازی ماشین آلات راهداری، سال گذشته چهار دستگاه بلدوزر با اعتبار بالغ بر هشت میلیارد ریال بازسازی شدند و امسال هم یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی با اعتبار بالغ بر سه میلیارد ریال در حال بازسازی است.

کد خبر 5136636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha