۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵

امام جمعه کامفیروز:

امید به بایدن حماقت محض است

امید به بایدن حماقت محض است

کامفیروزـ امام جمعه کامفیروز با بیان اینکه سکوت فعلی بایدن از روی مکر اوست نه سازش با ایران، گفت: امید بستن به بایدن حماقت محض است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کامفیروز ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت شریف و مؤمن ایران آن روزی که در تبعیت از فرمان امام و مقتدای خود به خیابان‌ها آمدند و انقلاب کردند و از خون جوانان خویش در این راه گذشتند، دو هدف و آرمان مهم داشتند؛ یکی عمل به دستورات الهی و احکام اسلام در سطح کشور، کشوری که مسئولان آن غرق در فساهای اخلاقی بودند و دیگری مردمی شدن نظام حاکم بر کشور، نظامی که سلطنتی و موروثی بود و خواست ملت نبود.

وی بیان کرد: اکنون نیز مسئولان بدانند در مشی و سلوک خود نه پا را فراتر از حدود الهی گذاشته و نه با پارتی بازی و انتصابات خانوادگی، به مردمی بودن این انقلاب لطمه وارد کنند که به طور قطع با برخورد شدید ملت مواجه خواهند شد.

تقی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره سیاست دولت جدید آمریکا در قبال ایران عنوان کرد: امید بستن به بایدن حماقت محض است زیرا اگر ترامپ آشکارا عمل می‌کرد، امروز بایدن مخفیانه عمل می‌کند.

امام جمعه کامفیروز ادامه داد: اکنون بایدن در صدد این است که با سکوت خویش نسبت به سیاستش در قبال ایران، برخی از مسئولان غرب زده و بی همت را منتظر نگه داشته و تشنه‌تر کند و بعد از آن با رفع چند تحریم ناچیز، افکار جهانی را برای بازگشت خود به برجام فراهم کرده تا در پی آن با کمترین هزینه برجام‌های دو و سه را تحمیل کند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها بدانند که ما فریب این رویکردهای متقلبانه و مزورانه آنها را نخواهیم خورد و تنها چیزی که ما را متقاعد خواهد کرد، رفع تمامی تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم شریف ایران اسلامی است.

کد خبر 5139553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha