۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۴۴

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه در پاسخ به سخنان یکی از نمایندگان:

پذیرای انتقادات سازنده به بخش خصوصی هستیم

پذیرای انتقادات سازنده به بخش خصوصی هستیم

کرمانشاه- رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: پذیرای انتقادات سازنده به بخش خصوصی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان کاشفی ظهر امروز در جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان در پاسخ به سخنان یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر عنوان شده بود، اظهار کرد: در مدت حضور در اتاق بازرگانی کرمانشاه همواره از پیشنهادات و انتقادات سازنده استقبال شده و با توجه به اهمیت انتقادپذیری که یکی از ویژگی‌های تشکلات موفق است جوابیه‌ای تدوین شد.

وی با بیان اینکه انتقاداتی پذیرفته بوده که سازنده و دارای راهکار باشد، افزود: به طور یقین نقدهایی که به صورت کلی‌گویی و بدون پشتوانه فنی و راهکار باشد پذیرفته نیست.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه تصریح کرد: عقبه علمی و کارشناسی اتاق بازرگانی کرمانشاه بسیار غنی بوده به طوری که از بهترین‌های کشور است، هم اکنون بسیاری از اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه و کارشناسانی که به صورت افتخاری در حال همکاری با اتاق بازرگانی کرمانشاه هستند تعامل خوبی داشته که نتایج آن را در ده‌ها کار علمی و سند تحقیقاتی منتشر شده از سوی اتاق کرمانشاه می‌توان مشاهده کرد.

وی به سهم ۱.۷ میلیارد دلاری تجار داخل استان از مجموع صادرات سالیانه سه میلیارد دلاری از استان کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: این امر بیانگر تلاش‌های تجار، تولیدکنندگان و حمایت‌های اتاق بازرگانی کرمانشاه است، از دیگر اقدامات انجام شده احداث ساختمان جدید اتاق بازرگانی این استان با چند سال پیگیری مداوم بوده که یکی از بزرگترین و زیباترین ساختمان‌های استان کرمانشاه است.

کاشفی افزود: اتاق بازرگانی کرمانشاه در زمینه‌های مختلف قابلیت‌های بسیاری دارد و تنها مسئولیت و جایگاه آن، پیگیری مسائل اقتصادی بخش خصوصی بوده و قطعاً درگیر بازی‌های سیاسی نخواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیان اینکه دخالت در امور بخش خصوصی این استان بدعت خطرناکی بوده و خواسته‌های غیرمنطقی پذیرفته نخواهد شد، خاطرنشان کرد: گاهی برخی افراد درخواست عزل و نصب در مدیران عامل شرکت‌های بخش خصوصی را دارند که قطعاً مقابل چنین مواردی ایستادگی می‌شود.

کاشفی تصریح کرد: به‌کارگیری ادبیات غیرسازنده نسبت به بخش خصوصی پسندیده نبوده و این ادبیات انگیزه تلاش را از بین می‌برد، اما با وجود تمامی موارد ذکر شده همچنان پذیرای راهنمایی‌ها و پیشنهاداتی که با هدف ارتقا بخش خصوصی هستند، خواهیم بود.

کد خبر 5150434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha