۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۳۵

معاون شهردار بیرجند:

۱۵ مخروبه استعمال مواد مخدر در بیرجند شناسایی شد

۱۵ مخروبه استعمال مواد مخدر در بیرجند شناسایی شد

بیرجند- معاون شهردار بیرجند از شناسایی ۱۰۶ نفر از افراد درگیر آسیب و ۱۵ مخروبه محل استعمال مواد مخدر در بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمد زاده پیش از ظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری از مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی و گرمخانه شهرداری و رونمایی از سامانه ثبت اطلاعات آسیب دیدگان اجتماعی بیان کرد: کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند فرهنگ سازی عمومی و نهادینه کردن عدم کمک به متکدیان خیابانی است.

وی با اشاره به مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی و گرمخانه شهرداری اظهار کرد: این پروژه شامل دو مجموعه شامل جمع آوری متکدیان و گرمخانه است.

محمد زاده اعتبار این پروژه را بیش از ۶۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: اگرچه تاکنون در راستای کاهش تکدی گری اقدامات زیادی انجام شده اما کنترل این آسیب نیازمند همکاری مردم است.

معاون شهردار بیرجند ادامه داد: شناسایی متکدیان زباله گرد، توزیع بسته‌های بهداشتی و تهیه لوازم اولیه و ضروری از جمله اقدامات انجام شده است.

محمد زاده تامین هزینه پوشاک ۲۴ نفر از کودکان زیر ۱۷ سال را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و گفت: همچنین شناسایی متکدیان بیمار، پیگیری اشتغال بانوان بهبود یافته و پرداخت اجاره اردیبهشت ماه شش خانواده از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۶ نفر از افراد درگیر آسیب در بیرجند شناسایی شده‌اند، اظهار کرد: همچنین ۱۵ مخروبه محل استعمال مواد مخدر شناسایی شده است.

معاون شهردار بیرجند شناسایی افراد کارتن خواب، شناسایی زنان سالمند و بی خانمان و شناسایی پاتوق‌های تجمع متکدیان را از دیگر اقدامات انجام شده دانست‌.

وی بیان کرد: پرداخت هزینه‌های بیمارستان کودک معتاد، توزیع لوازم التحریر بین خانواده‌های بهبود یافته و توزیع غذای گرم بهداشتی از دیگر اقدامات انجام شده است.

کد خبر 5152628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha