۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۴۴

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ائمه جمعه کرمانشاه افراد شایسته رابرای حضور درانتخابات تشویق کنند

ائمه جمعه کرمانشاه افراد شایسته رابرای حضور درانتخابات تشویق کنند

کرمانشاه- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ائمه جمعه و معتمدین مردم در استان نخبگان و افراد شایسته را برای کاندیدا شدن در شورای اسلامی شهر و روستاها ترغیب و تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمود محمدی عراقی بعد از ظهر امروز در نشست ائمه جمعه اهل سنت و تشیع استان با استاندار که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسئله انتخابات خصوصاً انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها اظهار کرد: حضور پُر شور اقشار مختلف مردم و احساس مسئولیت آنها در مقابل سرنوشت کشور یک امر ضروری است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که علاج مشکلات کشور را حضور پُرشور مردم در انتخابات و انتخاب درست دانستند، افزود: ائمه جمعه وابسته به هیچ حزب و جناحی نیستند و مورد اعتماد و اطمینان مردم هستند، لذا می‌توانند زمینه را برای حضور پُرشور مردم در پای صندوق آرا را فراهم کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر انتخاب افراد شایسته و نخبه گفت: ائمه جمعه باید با بالا بردن آگاهی و شناخت جامعه، مردم را برای حضوری پُر شور در پای صندوق آرا ترغیب کنند.

محمدی عراقی با گلایه از عدم تمایل افراد شایسته، نخبه و توانمند برای کاندیدا شدن در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه تاکید کرد: شوراها محلی برای خدمتگزاری به مردم است و باید افراد کاردان، متدین و لایق وارد این عرصه شوند تا شاهد آبادانی و بهبود اوضاع این استان باشیم.

وی بیان کرد: سزاوار نیست اجازه دهیم افراد نالایق در انتخابات شرکت کنند و بر صندلی مدیریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون شهدا است، بنشینند.

محمدی عراقی با تاکید بر اینکه کارکرد اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستا سیاسی نیست بلکه اجتماعی و مردمی است، گفت: اگر فسادی در جایی رخ داده مردم نباید به واسطه آن احساس بی مسئولیتی در قبال انتخابات و دلسردی از نظام کنند.

کد خبر 5169463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha