۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۴۲

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی:

تصادفات در خراسان شمالی ۶۷ درصد افزایش یافت/ رشد دو برابری ترددها

تصادفات در خراسان شمالی ۶۷ درصد افزایش یافت/ رشد دو برابری ترددها

بجنورد- معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی از افزایش دو برابری ترددها در ایام نوروز نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تصادفات در خراسان شمالی ۶۷ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ سجاد نامور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه طی دو روز اخیر تصادفات منجر به فوت در محورهای خراسان شمالی به یک باره افزایش یافته است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: از آنجا که در وقوع یک حادثه رانندگی سه عامل راننده، راه و خودرو مؤثر می‌باشند؛ با بررسی صورت گرفته در اکثر تصادفات اخیر، عامل انسانی یعنی راننده علت اصلی حادثه مشخص‌شده است.

وی افزود: با توجه به حضور مداوم کارکنان پلیس‌راه در کنترل و هدایت ترددهای بین‌شهری و تلاش و همت خستگی‌ناپذیر این عزیزان که این روزها بیش از گذشته خواب به چشمشان نمی‌آید؛ در طی دو روز اخیر بی‌توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی برخی رانندگان متخلف منجر به حوادث ناگواری شد که موجب غم و اندوه فراوان پلیس و مردم شده است.

نامور با بیان این نکته که علی رغم تأکید بر ماندن در خانه و پرهیز از سفر در زمان شیوع ویروس کرونا، آمارها نشان از افزایش ۱۰۰ درصدی ترددها در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد، گفت: افزایش ۶۷ درصدی کل تصادفات در سال ۱۴۰۰ تا صبح امروز را شاهد بوده‌ایم.

معاون اجتماعی ناجا خراسان شمالی در پایان خاطر نشان کرد: توصیه پلیس به مردم این است که در فرصت باقی‌مانده تا پایان تعطیلات نوروزی حتماً از رفتن به مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند و آن دسته از شهروندان که به‌ضرورت در حال تردد در محورهای مواصلاتی بین‌شهری هستند با پایبندی به قانون و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خاطره خوب و خوشی را برای خودشان، اطرافیان و پلیس بسازند.

کد خبر 5178146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha