امشب به‌صورت مجازی؛

نشست بررسی صالح مقبول یا اصلح نامقبول برگزار می‌شود

نشست بررسی صالح مقبول یا اصلح نامقبول برگزار می‌شود

نشست «صالح مقبول یا اصلح نامقبول» امشب سه‌شنبه با حضور حجت الاسلام مجتبی نامخواه و محسن مهدیان در صفحه مجازی باشگاه اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست «صالح مقبول یا اصلح نامقبول» شامگاه امشب سه‌شنبه ۱۷ فروردین، با حضور حجت الاسلام مجتبی نامخواه و محسن مهدیان در صفحه مجازی باشگاه اندیشه برگزار می‌شود.

یکی از پیچیده‌ترین و حساس ترین رویدادها در هر کشوری مسئله انتخاب هاست و از مهمترین این انتخاب‌ها، انتخابات ریاست جمهوری است. بر همین‌اساس پارامترهای متعددی برای بررسی وضعیت انتخابات وجود دارد که مثلاً شخص کاندیدا تا چه میزان از مقبولیت برخوردار است و چه کارنامه اجرایی و مدیریتی داشته است و برنامه و اهدافش در چه مسیری می باشد و همچنین میزان مشارکت در این تصمیم‌گیری به چه صورت خواهد بود که در روی کار آمدن دولتی که اهداف و دغدغه‌هایش تا چه میزان بر اساس منافع ملی می‌باشد تأثیرگذار است.

یکی از پرسش‌های اساسی که در دهه‌های اخیر اذهان بخشی از توده‌های دلسوز جامعه را به خود مشغول کرده این است که در فضای رقابت‌های انتخاباتی، با وجود تکثر کاندیداهای انتخاباتی برای رسیدن به قدرت از منظرهای شرعی و فقهی چه کسی اصلح‌تر و چه کسی نامقبول‌تر از دیگری برای تصدی و انتخاب شدن است. این‌پرسش مهم که گزینش خوب و آگاهانه نیز مانند حضور در انتخابات یک وظیفه است از دغدغه های بسیاری از طیف‌ها است.

این‌برنامه امشب، سه شنبه ۱۷ فروردین از ساعت ۲۱ در صفحه مجازی باشگاه اندیشه به نشانی الکترونیکی Bashgah_net@ برگزار می‌شود.

کد خبر 5182736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha