۲۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

تشکیل صف‌های طولانی مرغ عامل شیوع بیماری کرونا

تشکیل صف‌های طولانی مرغ عامل شیوع بیماری کرونا

همدان_رئیس مجمع کانونهای فرهنگی و تبلیغی استان همدان گفت: آنچه سبب شیوع کرونا می شود صف های متراکم و طولانی مرغ و ما یحتاج روزمره مردم است.

حجت الاسلام محمد عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک بار صف سیم کارت برای سهام عدالت، یک بار صف در دفاتر پیشخوان برای ثبت نام سامانه سجام، یک بار صف طولانی و متراکم تمدید دفترچه بیمه و یک بار صف داروهای خاص نظیر انسولین اینها مواردی است که شیوع کرونا را افزایش می‌دهد و همه هم ناشی از تصمیمات دولت است.

وی با بیان اینکه آن چیزی که برای مردم خطرناک است سفرهای نوروزی بدون رعایت کوچک‌ترین ضوابط است، افزود: مجالس معنوی و مذهبی که به گواه خود دولت بالاترین سطح رعایت را دارد نسبت به این سفرها تأثیری ندارد.

رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی ادامه داد: اهالی مسجد و هیئت و مجموعه‌های فرهنگی بیشترین دلسوزی را در میدان عمل نسبت به مردم داشتند و همواره در سختی‌ها کنار آنها بودند.

وی ادامه افزود: این جوانان مؤمن و انقلابی تا پای جان به آنها خدمت کردند و امروز نیز در آستانه ماه مبارک رمضان دلسوزانه و با تعصب ویژه نسبت به سلامت مردم مراسم این ماه پربرکت را با شکوه برگزار خواهند کرد.

عسگری اضافه کرد: مراسم مذهبی و مساجد همواره باعث افزایش امید و نشاط جامعه بوده و تعطیلی آنها بدون بررسی کارشناسی خسارت جبران ناپذیری خواهد داشت.

کد خبر 5184622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha