۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۱۷

رئیس مجمع نمایندگان کردستان:

سپاه نماد عزت و بصیرت ایرانیان است

سپاه نماد عزت و بصیرت ایرانیان است

سنندج- نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی ترین نهادهای انقلابی، نماد عزت و بصیرت ایرانیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن فتحی روز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کارنامه پرافتخار سپاه در عرصه‌های مختلف، امیدهای فراوانی را برای مسئولان نظام و همه دوست‌داران انقلاب در سراسر جهان ایجاد کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران در طول این سال‌ها با حضور در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، مبارزه با دشمنان و پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس به خوبی نقش شایسته خود را ایفا کرده است.

فتحی خاطرنشان کرد: هدف غایی سپاه پاسداران توسعه و اعتلای ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده است و تاکنون با اجرای طرح‌های بزرگ در سراسر کشور و دستاوردهای بیشمار و ارزشمند، این مهم را جامه عمل پوشانده است.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان با اشاره به خدمات بزرگ سپاه در استان کردستان گفت: در کردستان نیز همواره مجموعه سپاه پاسداران همراه و همگام با دولت و مردم حرکت کرده‌اند و این هم افزایی و انسجام بی نظیر آنان در مسیر توسعه استان ستودنی است.

فتحی خاطرنشان کرد: فرا رسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت کلیه پاسداران ایثارگر و حماسه ساز که در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر، نقش مهمی ایفا می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: سپاهیان اراده انقلابی کشورند که با دشمن شناسی و بصیرت در شناخت جایگاه والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حافظ مال و جان و ناموس ملت شریف ایران اسلامی و مظهر خدمت رسانی به مردم ایران در تمامی زمینه‌ها هستند.

کد خبر 5195574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha