۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان ‌و بلوچستان خبر داد؛

اختصاص بیش‌ از یک میلیارد تومان به پژوهش‌های سیستان و بلوچستان

اختصاص بیش‌ از یک میلیارد تومان به پژوهش‌های سیستان و بلوچستان

زاهدان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: در مجموع یک میلیارد و ۲۸ میلیون تومان برای چهار پژوهش کاربردی در استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان، مهرداد عرب‌اول در نخستین نشست کارگروه آموزش، پژوهش، نوآوری و فناوری سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: برگزاری نشست‌های این کارگروه به صورت ماهیانه مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیتی که برای بخش پژوهش در سیستان و بلوچستان متصور هستیم ۲ موضوع مهم در این نشست مطرح شد که ارائه گزارش عملکردی از اعتبارات بند «ز» تبصره ۹ قانون بودجه پارسال مربوط به سهم پژوهش در استان، از آن جمله است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستور کار دوم که حائز اهمیت است افزود: در خصوص بند «ح» تبصره ۹ قانون بودجه سال ۹۹ که در سال ۱۴۰۰ به بند «و» تبصره ۹ تبدیل شده و استفاده از ۴۰ درصد هزینه امور پژوهشی شرکت‌ها، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت است که ظرفیت بسیار خوبی محسوب می‌شود و دانشگاه‌ها می‌توانند از این محل برای امور پژوهشی که در راستای سیاست‌های آمایش استان هستند عناوین پژوهشی را در جهت حل مشکلات ارائه کنند.

کد خبر 5216984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha