۴ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۳۴

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

شفافیت رمز موفقیت در مدیریت/هدایت مردم با «ازما» به شایسته‌گزینی

شفافیت رمز موفقیت در مدیریت/هدایت مردم با «ازما» به شایسته‌گزینی

یزدـ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، شفافیت را رمز موفقیت در مدیریت خواند و گفت: مردم حق دارند از برنامه‌های داوطلبان و فعالیت‌های گذشته آنها آگاه باشند.

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شفافیت و قانون‌مداری دو اصل مهم در انتخابات است و داوطلبان باید آن را مدنظر قرار دهند زیرا مردم حق د ارند از برنامه های داوطلبان در صورت ورود به شوراها و فعالیت‌های گذشته آنها آگاه باشند.

وی با اشاره به اینکه شفافیت سبب جلب اعتماد مردم می شود، بیان کرد: این نکته مهم باید مدنظر داوطلبان و رای دهندگان باشد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به اتفاق خوبی که توسط خبرگزاری مهر و سایت «از ما» رقم خورده است، افزود: جنبش «ازما» مردم را به سمت شایسته گزینی هدایت می کند.

جوکار با دعوت از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان یزد به شرکت در این جنبش، عنوان کرد: داوطلبان مردم را در انجام انتخاب بهتر و اصلح همراهی کنند.

وی ادامه داد: مردم نیز ضمن مشارکت جدی در انتخابات، مطالبات خود را مطرح کنند و شفافیت را به عنوان یکی از مطالبه‌های جدی خود مدنظر قرار دهند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهار داشت: شفافیت می تواند داوطلبان انتخابات را از حاشیه ها دور کند و در صورتی که شفافیت در برنامه ها وجود نداشته باشد، فرصت های برنامه ریزی شهری از بین می رود.

جوکار همچنین بر رعایت قوانین و مقررات و مطالعه دقیق نامزدها از مسئولیت‌ها و اختیارات شوراها تاکید کرد و گفت: نامزدها در زمان تبلیغات انتخاباتی خود، از وعده و وعیدهایی که در حوزه اختیارات یک عضو شورا نیست، پرهیز کنند زیرا وعده بی اساس، مصداق فریبکاری است.

کد خبر 5220667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha