۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان:

ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ دنیا را متحیر می‌کند

ملت ایران با حضور حداکثری در  انتخابات ۱۴۰۰ دنیا را متحیر می‌کند

اهواز- مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: ملت مثل همیشه با حضور حداکثری و باشکوه پای صندوق‌های رأی دنیا را متحیر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار پیش از ظهر امروز دوشنبه در همایش نهضت روشنگری بسیج اقشار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این گردهمایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با این هدف برگزار شد که همه اقشار بسیجی با شور حداکثری برای حضور پای صندوق‌های رأی هماهنگ شوند.

وی افزود: امید است که بتوانیم شاهد یک حضور بسیار خوب و حداکثری پای صندوق‌های رأی باشیم زیرا حضور دشمن با تمام قوا واقعیتی که قابل‌انکار نیست؛ یعنی دشمن از تمام ظرفیت‌های خود برای دلسردی مردم بهره گرفته ولی قطعاً ملت با بصیرت همچون گذشته و با حضور آگاهانه خود تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: آنها پای کار آمده و شمشیرها را از غلاف بیرون کشیده و دندان‌ها را به همدیگر می‌فشارد تا با حضور حداقلی مردم و رأی ندادن به جبهه انقلاب بتوانند دوباره فشار، تحریم‌ها و سختی‌های خودشان را بیشتر اعلام کنند.

حجت الاسلام رستگار عنوان کرد: قطعاً ملت مثل همیشه با حضور حداکثری و باشکوه پای صندوق‌های رأی دنیا را متحیر می‌کند که در گام بعدی نیز با ایجاد تغییر و تحول، گام مثبتی را برای حرکت از سمت جامعه اسلامی به حکومت اسلامی بر می‌دارند.

کد خبر 5229075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha