۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۱۹

رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان زنجان:

حضور در انتخابات یکی از نشانه‌های بلوغ سیاسی است

حضور در انتخابات یکی از نشانه‌های بلوغ سیاسی است

زنجان-رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان زنجان گفت: برای اینکه بدانیم آیا جوامع به بلوغ سیاسی دست یافته‌اند، باید به میزان مشارکت مردم در عرصه‌ای چون انتخابات نگاه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر عباسی ظهر سه شنبه در نشست خبری که در ستاد انتخابات محسن رضایی برگزار شد، با یادآوری اینکه وقتی در جامعه‌ای چون ایران مقوله انتخابات برگزار می‌شود، این به معنای اهمیت دادن به سرنوشت مردم است، گفت: همین حضور در عرصه‌ای چون انتخابات نشانگر آن است که مردم به بلوغ سیاسی رسیده و در سرنوشت خود دخیل و سهیم هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر قصد ساختن آینده‌ای مطلوب برای خود و کشور هستیم، نباید فراموش کنیم که آینده کشور در تصمیم‌هایی که امروز اتخاذ می‌کنیم، رقم می‌خورد، افزود: بدون شک وضعیتی که امروز به آن دچار شده‌ایم، نتیجه تصمیماتی است که در گذشته گرفته‌ایم، به همین خاطر برای اینکه آینده بهتری نسبت به امروز داشته باشیم، باید تصمیم مناسبی در برهه کنونی اتخاذ کنیم.

رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان زنجان با تاکید بر اینکه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چشم به انتخابات روز ۲۸ خردادماه دوخته‌اند و یقین داریم که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی، شگفتی‌ساز بوده و برگ زرین دیگری به دفتر انقلاب اسلامی اضافه خواهند کرد، تصریح کرد: مردم باید در انتخابات حساس پیش رو حضور آگاهانه‌ای داشته باشند.

عباسی با اشاره به اینکه برای اینکه مردم انتخاب آگاهانه‌ای در عرصه‌ای که پیش رو داریم، داشته باشند، فرصت ارزشمندی در برهه کنونی برای مطالعه برنامه‌های کاندیداها به وجود آمده است، ادامه داد: یکی از کارهایی که امروز باید به آن اهتمام بورزیم، نگه داشتن فضای کنونی انتخابات، عاری از رانت‌خواری و انفعال است.

وی با بیان اینکه همه ما به این موضوع اشراف داریم که مردم از وضعیت موجود رضایت ندارند و حل مشکلات امروز در گرو روی کار آمدن دولتی با رویکرد اقدام و تحول است، اظهار کرد: خوشبختانه دولت اقدام و تحول برنامه‌ریزی‌های خوبی برای اداره کشور اتخاذ کرده است تا از مشکلاتی که امروز کشور دچار آن شده است، خارج شویم و بدون شک همه این برنامه‌ها به گونه‌ای اتخاذ شده است که قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر احتمال انصراف رضایی به نفع رئیسی، خاطرنشان کرد: برای کاندیدایی که برای برنامه‌های خود یک سال وقت گذاشته، به هیچ وجه این امکان وجود ندارد که در این انتخابات به نفع هیچ‌کس کناره‌گیری کند، در همین راستا ۲۵ خردادماه شاهد برگزاری تجمع بزرگ حامیان رضایی در پیاده‌راه سبزه‌میدان زنجان خواهیم بود.

کد خبر 5230212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha